coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آنر X60i با تراشه دایمنسیتی 6080 مدیاتک معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

شرکت آنر از گوشی جدید خود با نام آنر X60i در چین رونمایی کرده است. این گوشی به تراشه دایمنسیتی 6080 مدیاتک مجهز شده و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد.

کمپانی آنر گوشی هوشمند جدیدی را روانه بازار چین کرده است. این گوشی Honor X60i نام دارد و به عنوان جانشین Honor X50i سال گذشته وارد بازار شده است. این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود یک‌سری پیشرفت‌ها و ارتقاهای جزئی دارد که شامل طراحی جدید، باتری بزرگ‌تر و نمایشگر بهتر می‌شود. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر X60i

گوشی آنر X60i دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی 2000 نیت را ارائه می‌دهد، با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده و از چهار طرف با حاشیه‌های متقارن احاطه شده است. یک بریدگی کپسول مانند در بالای این نمایشگر دیده می‌شود که با نمایش اعلان‌ها و موارد دیگر، کاربردی شبیه به جزیره داینامیک آیفون دارد. علاوه بر این، یک ماژول دوربین مربعی شکل در پنل پشتی به چشم می‌خورد که ظاهری ظریف مانند سری Pura هواوی دارد.

آنر X60i
Honor X60i

برای تصویربرداری، در پنل پشت Honor X60i تنظیمات دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار داده شده است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است. این دوربین‌ها از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند حذف اشیاء ناخواسته از تصاویر با هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند.

در بخش سخت افزار این گوشی از پردازنده دایمنسیتی 6080 مدیاتک بهره گرفته شده که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. گزینه رم مجازی نیز برای افزایش رم و در نتیجه عملکرد بهتر و روان‌تر در نظر گرفته شده است. این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 35 واتی می‌گیرد و با داشتن گواهی IP64 مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار و آب دارد.

قیمت آنر X60i

آنر ایکس 60i در رنگ‌های بنفش، آبی، سفید و مشکی در بازار موجود شده است. قیمت این گوشی از 1399 یوان برای نسخه پایه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود و به 1599 یوان و 1799 یوان برای نسخه‌های 12/ 256 گیگابایتی و 12/ 512 گیگابایتی می‌رسد. این گوشی هوشمند از تاریخ 2 آگوست برای خرید از طریق وب‌سایت رسمی شرکت سازنده و همچنین وب‌سایت JD.com در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید آنر یعنی آنر X60i چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر