coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اولین آپدیت برای وان پلاس نورد 4 با حجم 6.25 گیگابایت منتشر شد؛ بهبود دوربین و پایداری سیستم

اولین آپدیت برای وان پلاس نورد 4 منتشر شده است. این آپدیت فعلا فقط در کشور هند در دسترس است اما به زودی در مناطق دیگر نیز منتشر خواهد شد.

شرکت وان پلاس اولین به‌روزرسانی بزرگ برای گوشی هوشمند وان پلاس Nord 4 را در هند و در سطح جهانی منتشر کرده است. این به‌روزرسانی در حال حاضر در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته و سایر کاربران نیز آن را ظرف یک الی دو هفته آینده دریافت خواهند کرد. این به‌روزرسانی عظیم با حجم 6.25 گیگابایت، نسخه سیستم عامل را به CPH2661_14.1.0.320 تغییر می‌دهد و هم اکنون در کشو هند در دسترس است. همان‌طور که گفته شد، سایر مناطق و کشورها، به زودی این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

خرید بلیط هواپیما

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار اولین آپدیت برای وان پلاس نورد 4

کمپانی وان پلاس با انتشار اولین آپدیت برای دارندگان گوشی وان پلاس نورد 4 تغییرات و بهبودهای فراوانی را به خصوص در بخش دوربین برای کاربران به ارمغان آورده است. به طور کلی می‌توان پیشرفت‌هایی که این آپدیت به همراه دارد را در موارد زیر خلاصه کرد.

اولین آپدیت برای وان پلاس نورد 4
OnePlus Nord 4
  • هوش مصنوعی برای ساخت بهترین چهره: از بین بردن بسته بودن چشم‌ها در عکس‌های گروهی.
  • پایداری و عملکرد بهبود یافته: ثبات و عملکرد کلی سیستم بهبود یافته است.
  • پشتیبانی از حالت Ultra HDR: در این آپدیت، پشتیبانی از حالت Ultra HDR اندروید برای عکس‌های ProXDR به گوشی اضافه شده که محدوده دینامیکی بهتری را در دستگاه‌های سازگار ارائه می‌دهد.
  • بهبود عملکرد دوربین: عملکرد کلی دوربین برای تجربه عکاسی بهتر بهبود یافته است.

برای دسترس به این آپدیت کافی است که به بخش تنظیمات رفته و با کلیک روی گزینه درباره دستگاه (About Device)، در صفحه‌ای که به آن هدایت می‌شوید روی نوار آبی رنگ بالای صفحه ضربه بزنید. در صورتی که این آپدیت برای شما منتشر شده باشد، با این کار فرآیند دانلود آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار اولین آپدیت برای وان پلاس نورد 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر