coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی زد فولد 6 اسلیم آنقدرها که فکر می‌کنید هم باریک نخواهد بود!

گلکسی زد فولد 6 اسلیم تفاوت چندانی با نسخه معمولی نخواهد داشت و حتی آنقدرها هم که فکر می‌کنید باریک نخواهد بود. با این اوصاف این گوشی ارزش خرید خواهد داشت؟

همان‌طور که می‌دانید، دو گوشی تاشو جدید سامسونگ یعنی Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 اخیرا به بازار عرضه شده‌اند؛ اما ظاهرا این دو، تنها گوشی‌های تاشو سامسونگ در سال جاری نخواهند بود.

ماه‌ها است که شایعاتی درباره یک نسخه باریک از گلکسی زد فولد 6 با نام گلکسی زد فولد 6 اسلیم شنیده می‌شود. طرفداران سامسونگ امیدوار هستند که این گوشی شکاف بین تاشوهای سامسونگ با تاشوهای نازک رقبای چینی را از بین ببرد. با این حال، گزارش جدیدی منتشر شده که تمام احتمالات درباره گلکسی Z Fold 6 Slim را زیر سوال می‌برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 اسلیم سامسونگ

بر اساس گفته‌های TheElec، گوشی گلکسی Z Fold 6 Slim به احتمال زیاد در حالت تا شده ضخامتی حدود 11 میلی‌متر خواهد داشت. این در حالی است که ضخامت نسخه معمولی این گوشی در حالت تا شده برابر 12.1 میلی‌متر است و کاهش این مقدار به 11 میلی‌متر واقعا خوب و مناسب است.

گلکسی زد فولد 6 اسلیم
Galaxy Z Fold 6

اما این مزیت با یک نکته ناامیدکننده همراه است و آن هم چیزی نیست جز عدم پشتیبانی از قلم S.  همان‌طور که می‌دانید، خود قلم حدودا 0.6 میلی‌متر به ضخامت دستگاه اضافه می‌کند (0.3 میلی‌متر در هر نیمه صفحه)؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ تنها با حذف قلم، ضخامت Galaxy Z Fold 6 Slim را به 11.5 میلی‌متر کاهش داده است.

از سوی دیگر، ضخامت 11.5 میلی‌متری در مقایسه با تاشوهای چینی که معمولا بین 9 تا 10 میلی‌متر ضخامت دارند، چندان جالب نیست. البته گزارش‌ها می‌گویند که سامسونگ سخت کار می‌کند تا گوشی تاشوی جدید خود را به نازکی یک گوشی معمولی بسازد، اما ظاهرا برای این کار به تلاش بیشتری نیاز دارد.

علاوه بر این، سامسونگ ممکن است که در زمینه دوام و مقاومت تاشوی جدید خود نیز کم کاری کند. برخلاف بسیاری از تاشوهای چینی، دستگاه‌های سامسونگ دارای رتبه IP48 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند؛ ویژگی که بسیاری از کاربران برای آن ارزش قائل هستند و نمی‌خواهند آن را فدای نمایه‌ای باریک‌تر کنند.

گفته می‌شود که گلکسی Z Fold 6 اسلیم در مقایسه با همتای معمولی خود، از صفحه نمایش‌های بزرگتری (نمایشگر پوششی 6.5 اینچی و نمایشگر اصلی 8 اینچی) برخوردار خواهد بود. با این حال، به نظر نمی‌رسد که این شرکت به موفقیت این محصول در بازار مطمئن باشد، چرا که برآوردهای تولید برای Z Fold 6 Slim بین 500000 تا 600000 دستگاه است و ممکن است که این گوشی فقط در کره جنوبی و چین عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 اسلیم سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر