coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مجوز واردات اتوبوس کارکرده به وزارت صمت داده شد [+ سند]

طبق یک نامه رسمی، مجوز واردات اتوبوس کارکرده به وزارت صمت داده شد. البته اتوبوس‌های وارداتی باید شرایط مورد تأیید را داشته باشند.

گمرکات ایران با ارسال نامه‌ای مجوز واردات اتوبوس کارکرده از سمت هیئت وزیران را به وزارت صمت داد. مطابق با این تصمیم، وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌تواند 2000 دستگاه اتوبوس دست دوم به کشور وارد کند. اما نکته‌ای که وجود دارد، شرایط واردات اتوبوس کارکرده است که مطابق با مصوبه هیئت وزیران مجوز واردات دارند.

در باب واردات خودروهای کارکرده ابهامات ریز و درشتی مانند قبل بوجود آمده است. از طرفی بانک مرکزی گفته که واردات خودروهای کارکرده متوقف شده است و از طرف دیگر امروز نایب رئیس اتحاده نمایشگاه‌داران گفت که واردات خودروهای دست دوم متوقف نشده است. به هر صورت فعلاً این موضوع یک کلاف سردرگم است و باید دید که در دولت جدید چه تصمیماتی در این خصوص گرفته خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


اعطای مجوز واردات اتوبوس کارکرده به وزارت صمت

تصویب‌نامه هیأت وزیران در خصوص مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر با عمر کمتر از ۵ سال، از سوی گمرک ایران به گمرکات اجرایی ابلاغ شد.

سود بازرگانی واردات اتوبوس ۵ درصد تعیین شده است.

اعطای مجوز واردات اتوبوس کارکرده به وزارت صمت

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص مجاز شدن واردات اتوبوس دست دوم به ایران چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر