coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی ارزانقیمت ریلمی نارزو N61 رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

کمپانی ریلمی از گوشی ارزانقیمت ریلمی نارزو N61 خود در بازار هند رونمایی کرده است. این گوشی در عین خوش‌قیمت بودن از مشخصات قابل قبولی برخوردار است.

شرکت ریلمی گوشی هوشمند جدیدی را به سری Narzo در هند اضافه کرده است. نام این گوشی ریلمی نارزو N61 است که در عین داشتن مشخصات و ویژگی‌های مناسب با برچسب قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی به فروش می‌رسد. برخی از مشخصات برجسته این گوشی در مواردی مانند بریدگی قطره‌ای شکل، بدنه بادوام و نمایشگر با نرخ نوسازی بالا خلاصه می‌شود. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت ریلمی نارزو ان 61 در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی ارزانقیمت ریلمی نارزو N61

گوشی ریلمی Narzo N61 با داشتن گواهی IP54 و محافظ ArmorShell با شاسی آلومینیومی، از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است. در اطراف این گوشی، فریم‌های تخت فلزی قرار گرفته‌اند و یک اسکنر اثر انگشت نیز جهت حفظ امنیت کاربران داخل دکمه پاور تعبیه شده است.

ریلمی نارزو N61
Realme Narzo N61

در پنل جلویی دستگاه یک صفحه نمایش 6.74 اینچی به چشم می‌خورد که با حاشیه‌های نازک، چانه ضخیم‌ و بریدگی قطره‌ای شکل احاطه شده است. این نمایشگر رزولوشن اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 560 نیت را ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که این گوشی از قابلیت Mini Capsule 2.0 Realme UI برای اعلان‌های تعاملی پشتیبانی می‌کند و همچنین فناوری Rainwater Touch آن به کاربران اجازه می‌دهد که حتی با دست‌های خیس با صفحه نمایش کار کنند.

ریلمی نارزو N61

Realme Narzo N61 برای تصویربرداری از یک دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی (با قابلیت ضبط ویدیو 1080p) به همراه یک لنز عمق سنج 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز جهت ثبت تصاویر سلفی در پنل جلو قرار گرفته است.

ریلمی نارزو N61

در بخش سخت افزار ریلمی نارزو N61 از چیپست Unisoc T612 (یک چیپست 6 نانومتری با دو هسته Cortex-A75 و شش هسته A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G57) بهره گرفته شده که با حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با کارت حافظه میکرواس‌دی) جفت می‌شود.

ریلمی نارزو N61

این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 15 واتی می‌گیرد که گفته می‌شود 80 درصد ظرفیت خود را پس از 1000 چرخه شارژ حفظ خواهد کرد. بخش نرم افزار گوشی با رابط کاربری Realme UI 4 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند. از دیگر مشخصات ریلمی نارزو N61 می‌توان به پشتیبانی از شبکه اتصالی 4G، وای‌فای 5 (ac)، بلوتوث 5.0 (LDAC) و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

قیمت ریلمی نارزو N61

قیمت ریلمی Narzo N61 برای دو پیکربندی با 4 گیگابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی برابر 7499 و 8499 روپیه است. این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی از تاریخ 6 آگوست از طریق وب‌سایت Flipkart برای خرید در دسترس خواهد بود. البته افرادی که از وب‌سایت Realme خریداری کنند، شامل یک تخفیف فوری 500 روپیه‌ای می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ریلمی یعنی ریلمی نارزو N61 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر