coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سری پوکو F7 در دست ساخت است؛ هر آنچه از گوشی‌های جدید پوکو می‌دانیم

در حالی که هنوز گوشی‌های تازه وارد برند پوکو از سری پوکو اف 6 امتحان خود را پس نداده‌اند، این شرکت کار بر روی نسل بعدی یعنی سری پوکو F7 را آغاز کرده است.

مدت زیادی از زمان معرفی سری POCO F6 نگذشته و حالا کمپانی پوکو به صورت رسمی آغاز کار روی سری POCO F7 را اعلام کرده است. به گفته وب‌سایت خبری Gizmochina، گوشی‌های جدید پوکو در پایگاه داده و اطلاعات IMEI شناسایی شده‌اند و تا یک سال دیگر، به احتمال زیاد در ماه می 2025، برای عرضه به بازار آماده خواهند شد. مدل برتر این سری، یعنی POCO F7 Pro، نوید بهبودهای قابل توجه و ویژگی‌های جدیدی را نسبت به نسل فعلی یعنی POCO F6 Pro می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کار بر روی سری پوکو F7 آغاز شده است!

پوکو F7 Pro تا 1 سال دیگر رسما معرفی خواهد شد و تحول بعدی در سری محبوب POCO F شیائومی را رقم خواهد زد. سری پوکو اف 7 در کد منبع HyperOS مشاهده شده و اطلاعات موجود در پایگاه IMEI سرنخ‌های مهمی را درباره بازارهای هدف این دستگاه ارائه می‌دهد. با این حال، در این مطلب، تمرکز اصلی ما بر روی جزئیات فاش شده از POCO F7 Pro است. در آینده گزارش‌های دیگری درباره مشخصات پوکو F7 نیز منتشر خواهد شد.

سری پوکو F7

همان‌طور که می‌دانید، POCO F7 Pro یک مدل برای بازار جهانی خواهد بود و در بازار چین با نام Redmi K80 شناخته خواهد شد. با این حال، هر دو دستگاه مشخصات یکسانی خواهند شد. شماره مدل 24122RKC7G مخصوص پوکو اف 7 پرو است و حرف G در انتهای آن نشان‌دهنده عرضه این دستگاه در سطح جهانی است. از سوی دیگر، ردمی K80 شماره مدلی برابر 24122RKC7C دارد که حرف C به منزله کلمه China و نشان‌دهنده منحصر بودن این دستگاه به بازار چین است. این یعنی گوشی Redmi K80 برای عرضه به بازارهای جهانی به POCO F7 Pro تغییر نام خواهد داد.

همچنین، به رسم دیرینه شرکت شیائومی، گوشی‌های سری POCO F Pro و Redmi K از روی نام نقاشان معروف کدگذاری خواهند شد. از این رو، اسم رمز miro برای پوکو F7 پرو و ردمی K80 در نظر گرفته شده است. در حال حاضر، هر دو دستگاه تحت یک اسم رمز مشترک در حال توسعه هستند. در واقع، اسم رمز Miro از Joan Miro (خوان میرو) گرفته شه که یک نقاش مشهور، متولد 20 آوریل 1893 در بارسلون اسپانیا، بوده است.

انتظار می‌رود که هر دو گوشی به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شوند. نسل فعلی این گوشی‌ها یعنی پوکو اف 6 پرو و ردمی K70 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می‌گیرند.

متاسفانه درباره سایر مشخصات هنوز اطلاعات چندانی در دست نیست. تاریخ عرضه نیز هنوز اعلام نشده، اما از آنجایی که POCO F6 Pro در می 2024 معرفی شد، POCO F7 Pro نیز باید دقیقا یک سال بعد، در ماه می سال 2025 میلادی معرفی شود. نسخه چینی پوکو F7 Pro، یعنی ردمی K80 کمی زودتر و در نوامبر سال 2024 معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری پوکو F7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر