coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات اینفینیکس نوت 40x فایوجی پیش از عرضه رسمی فاش شد [+ قیمت]

مشخصات اینفینیکس نوت 40x فایوجی به همراه برچسب قیمت آن در بازار هند، پیش از موعد برای عرضه رسمی، توسط شرکت سازنده فاش شده است.

شرکت اینفینیکس اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که از گوشی Infinix Note 40x 5G خود در تاریخ 5 آگوست در کشور هند رونمایی خواهد کرد. این برند، در گزارش‌های اخیر، برخی از جزئیات کلیدی این دستگاه از جمله صفحه نمایش، دوربین و رنگبندی را تایید کرده و اکنون، در گزارش دیگری، جزئیات مربوط به بخش سخت افزار را هم فاش کرده است. علاوه بر این، در گزارش، به نحوه قیمت‌گذاری گوشی در بازار هند نیز اشاره شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات اینفینیکس نوت 40x فایوجی

بر اساس گفته‌های اینفینیکس، گوشی اینفینیکس Note 40x 5G به چیپست دایمنسیتی 6300 مدیاتک مجهز خواهد شد. یعنی تراشه‌ای که منبع قدرت بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار هند مانند لاوا بلیز ایکس، ویوو T3 لایت، آیکو Z9 لایت و اوپو A3 پرو است.

مشخصات اینفینیکس نوت 40x فایوجی
Infinix Note 40x 5G

این تراشه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا گزینه‌های بیشتر با رم 8 یا 6 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی نیز در دسترس خواهد بود یا خیر. همچنین گفته می‌شود که انرژی مورد نیاز اینفینیکس نوت 40 ایکس فایوجی از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی تامین خواهد شد.

این شرکت قبلا تایید کرده که Infinix Note 40x 5G دارای یک پنل 6.78 اینچی IPS LCD با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس خواهد بود. برای امنیت بیشتر نیز یک اسکنر اثر انگشت در لبه کناری وجود خواهد داشت.

در قسمت جلویی اینفینیکس نوت 40x یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش LED قرار خواهد گرفت و پنل پشتی نیز به احتمال زیاد میزبان یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

انتظار می‌رود که Note 40x 5G بر روی رابط کاربری XOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اجرا شود. همچنین برای کسانی که به صدای دستگاه اهمیت می‌دهند، یک سیستم بلندگوی دوگانه با پشتیبانی از DTS Audio در نظر گرفته شده است. گزینه‌های رنگی نیز شامل سه رنگ مشکی، آبی و سبز خواهد بود.

قیمت اینفینیکس نوت 40x فایوجی در هند

بدون شک، قیمت اینفینیکس Note 40x فایوجی نسبت به Infinix Note 40 5G با قیمت اولیه ۱۹۹۹۹ روپیه در هند، پایین‌تر خواهد بود. به طور کلی، این احتمال وجود دارد که سری نوت 40 در بازار هند قیمتی کمتر از 15000 روپیه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات اینفینیکس نوت 40x فایوجی و قیمت آن در بازار هند چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر