coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ریلمی واچ S2 با قابلیت هوش مصنوعی و 4 گیگابایت حافظه عرضه شد

شرکت Realme امروز سری گوشی‌های هوشمند ریلمی 13 پرو و هدفون‌های Buds T310 TWS و در کنار آنها با وقفه‌ای نسبتا طولانی ریلمی واچ S2 با قابلیت‌های هوش مصنوعی و حافظه داخلی برای ذخیره و پخش موسیقی در هند عرضه کرد. ساعت هوشمند Realme Watch S2 دارای صفحه‌ای گرد با بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ با بافت خاص است و توانسته گواهینامه IP68 را برای مقاومت در برابر آب تا عمق 5 متر دریافت کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی واچ S2

در سمت راست این ساعت یک تاج چرخان و یک دکمه فیزیکی قرار دارد. نمایشگر این ساعت 1.43 اینچ AMOLED با رزولوشن 466 در 466 پیکسل و روشنایی حداکثر 600 نیت است. همچنین، موتور صفحه ساعت با استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای تولید چهره‌های شخصی‌سازی‌شده استفاده می‌کند.

در زمینه سلامت و تناسب اندام، ساعت Realme Watch S2 مجهز به سنسور ضربان قلب، سنسور SpO2، پایش خواب و ردیابی دوره‌های قاعدگی برای بانوان است. این ساعت از بیش از 110 حالت ورزشی با تشخیص خودکار پشتیبانی می‌کند. همچنین، یادآورهای نشستن و نوشیدن آب نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

مشخصات ریلمی واچ S2

ریلمی واچ S2 دارای موتور هوش مصنوعی پیشرفته و دستیار شخصی هوش مصنوعی است که با ChatGPT 3.5 کار می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن Realme Link فرمان‌های صوتی و پرسش‌های متنی خود را ارائه دهند.

این ساعت هوشمند تجربه کاربری روان و واضحی را ارائه می‌دهد. همچنین، دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی برای پخش موسیقی بدون نیاز به اتصال به گوشی هوشمند است. این دستگاه با چیپ بلوتوث دو حالته، اسپیکرهای داخلی و میکروفون برای تماس‌های شفاف مجهز شده است.

 

ویژگی‌های کاربردی مانند کنترل دوربین و موسیقی، یادآور رویدادها، به‌روزرسانی‌های آب و هوا و موارد دیگر نیز در این ساعت وجود دارد. باتری 380 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه به گفته شرکت سازنده، 20 روز استفاده مداوم را فراهم می‌کند.

ساعت Realme Watch S2 در دو رنگ مشکی و نقره‌ای با قیمت 4,999 روپیه و با بند فولاد ضد زنگ خاکستری با قیمت 5,299 روپیه عرضه خواهد شد. این ساعت از 5 اوت از طریق وبسایت برند، Flipkart و فروشگاه‌های خرده‌فروشی قابل خریداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر