coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

واتساپ ویژگی واکنش سریع به پیام‌ها با دو بار ضربه زدن را آزمایش می‌کند [+ویدئو]

واتساپ خود را برای ارائه ویژگی جدیدی آماده می‌کند. واکنش های سریع قابلیت جدیدی است که این پیامرسان در اختیار شما قرار می‌دهد.  واکنش‌ های سریع برای مدت طولانی یکی از اصلی‌ترین دی‌ام‌های اینستاگرام بوده و و اکنون نوبت واتساپ است که آن را از سایر ویژگی‌های متا قرض بگیرد.

این ویژگی در حال حاضر در اندروید آزمایش شده و با آخرین نسخه بتا ارائه می‌شود. برای استفاده از آن، باید در کانال بتا واتساپ برای اندروید عضو باشید.


بیشتر بخوانید:


واکنش های سریع چطور کار می‌کند

همانطور که از نامش پیداست این قابلیت قرار است در وقت شما صرفه‌جویی کند. به این صورت که شما می‌توانید با دوبار ضربه زدن بر روی پیام‌هایتان مستقیماً از صفحه نمایشگر رسانه به عکس‌ها، ویدیوها و GIF‌ها رفته و به پیام دریافتی واکنش نشان بدهید.

این کار شما را از صرف وقت زیاد برای جستجو و پاسخ دادن به پیام‌ها معاف می‌کند. دوبار ضربه زدن بر روی یک پیام مانند اینستاگرام یک ایموجی قلب به مخاطبتان نشان می‌دهد. اما اگر می‌خواهید از ایموجی‌های دیگر استفاده کنید کافیست روی پیام خود نگه داشته و از میان سایر گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

جالب اینجاست که امکان غیرفعال کردن واکنش سریع وجود ندارد. این موضوع می‌تواند برای افرادی که پیام های قبلی خود را مرور می‌کنند، دردسرساز باشد.

بهرحال واکنش های سریع فعلا در نسخه بتا آزمایش شده و احتمالا طی هفته و یا ماه های آینده به در اختیار همه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر