coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آپدیت امنیتی جولای 2024 برای گلکسی A34 سامسونگ منتشر شد

آپدیت امنیتی جولای 2024 برای گلکسی A34 سامسونگ منتشر شد. این به‌روزرسانی فعلا فقط در کشورهای اروپایی در دسترس است و نقص‌های امنیتی نسخه فعلی را برطرف می‌کند.

سامسونگ، آپدیت امنیتی ماه جولای 2024 را برای گوشی گلکسی A34 خود در چندین کشور اروپایی منتشر کرده است. این آپدیت، حریم خصوصی و امنیت بهتری را برای دارندگان این گوشی هوشمند میان‌رده به ارمغان می‌آورد. سایر کشورها و مناطق نیز این به‌روزرسانی را ظرف چند روز آینده دریافت خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت امنیتی جولای 2024 برای گلکسی A34

سامسونگ، به‌روزرسانی نرم افزاری جدید را برای Galaxy A34 با نسخه سیستم عامل A346BXXS8CXG3 منتشر کرده است. در حال حاضر، این آپدیت در چندین کشور اروپایی از جمله اتریش، کرواسی، فرانسه، ایرلند، لهستان، صربستان، اسلوونی، سوئیس، جمهوری چک و بریتانیا در دسترس است. افرادی که گوشی آنها گلکسی A34 است اما در سایر کشورهای اروپایی ساکن هستند نیز ممکن است که این به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید را دریافت کرده باشند.

آپدیت امنیتی جولای 2024 برای گلکسی A34
Galaxy A34

در هر صورت، اگر گوشی شما گلکسی A34 است و در هر یک از کشورها یا مناطق ذکر شده زندگی می‌کنید، می‌توانید به‌روزرسانی جدید را در گوشی خود نصب کنید. برای انجام این کار کافی است که برنامه تنظیمات را در دستگاه خود باز کرده، به بخش به‌روزرسانی نرم افزار بروید و روی گزینه دانلود و نصب کلیک کنید. همچنین شما می‌توانید فایل به‌روزرسانی را از پایگاه داده و اطلاعات سامسونگ دانلود کرده و آن را به صورت دستی روی گوشی خود نصب کنید.

توجه داشته باشید که آپدیت جدید سامسونگ فقط شامل وصله امنیتی جولای 2024 می‌شود و در نتیجه بیش از 50 نقص امنیتی موجود در نسخه نرم افزار قبلی را برطرف می‌کند. بنابراین، انتظار نداشته باشید که با نصب به‌روزرسانی، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدید و بهبود عملکرد در Galaxy A34 خود باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی A34 در اوایل سال 2023 با رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 به بازار عرضه شد. این گوشی میان رده از برند سامسونگ، در اواخر سال 2023 به‌روزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 را در یافت کرد و در اوایل سال جاری نیز به‌روزرسانی One UI 6.1 برای آن منتشر شد. این گوشی به احتمال زیاد، تا پیش از پایان یافتن سال جاری، به‌روزرسانی One UI 7.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت امنیتی جولای 2024 برای گلکسی A34 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر