coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات هواوی نوا فلیپ (Huawei Nova Flip) پیش از عرضه فاش شد

افشاگری به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در اکانت خود در شبکه اجتماعی ویبو، مشخصات هواوی نوا فلیپ را پیش از عرضه فاش کرده است.

برند هوآوی از گوشی تاشو عمودی جدید خود از سری نوا، با نام هواوی Nova Flip در تاریخ 5 آگوست در چین رونمایی خواهد کرد. این شرکت، چندی پیش طراحی و رنگبندی این گوشی را در گزارشی فاش کرد اما درباره مشخصات و ویژگی‌های آن هیچ اطلاعاتی را به اشتراک نگذاشت.

با این حال، در اوایل هفته جاری، افشاگری به نام Digital Chat Station جزئیات کمی را درباره این گوشی در اکانت خود منتشر کرد. اکنون نیز این افشاگر، با انتشار پست جدیدی در شبکه اجتماعی ویبو، تقریبا کل مشخصات هواوی Nova Flip را با کاربران به اشتراک گذاشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی نوا فلیپ (Huawei Nova Flip)

بر اساس گفته‌های Digital Chat Station، گوشی تاشو هواوی Nova Flip دارای یک صفحه نمایش 6.94 اینچی LTPO OLED خواهد بود؛ یعنی بزرگ‌ترین صفحه نمایش تاشویی که در یک گوشی تاشو به سبک عمودی تا به امروز دیده شده است. رزولوشن این صفحه نمایش 2690 در 1136 پیکسل و نرخ نوسازی آن 120 هرتزی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این صفحه نمایش حداکثر روشنایی 1200 نیت را ارائه خواهد داد.

مشخصات هواوی نوا فلیپ
Huawei Nova Flip

در پنل پشت این دستگاه، یک پنل OLED مربعی شکل 2.14 اینچی با نرخ نوسازی 60 هرتزی وجود خواهد داشت. گفته می‌شود که این صفحه نمایش ثانویه از ویژگی‌هایی مانند عناصر سرگرم‌کننده برای تماس‌ها، دسکتاپ کارآمد، بازی‌های ساده و live window پشتیبانی خواهد کرد.

در قسمت جلویی هواوی Nova فلیپ یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی تعبیه خواهد شد. در پشت دستگاه نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی RYYB با اندازه سنسور 1/1.56 اینچی و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی که به عنوان یک دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند، قرار خواهد گرفت.

به گفته این افشاگر، نوا فلیپ به یک چیپست از سری Kirin 9 هواوی مجهز شده و از یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی تغذیه خواهد کرد. ظاهرا این دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد. همچنین حدس زده می‌شود که این گوشی در چندین پیکربندی مختلف با 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 1 ترابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

خود شرکت هواوی تایید کرده است که Nova Flip در رنگ‌های سبز، صورتی، سفید و مشکی برای خرید در دسترس خواهد بود. DCS ادعا می‌کند که ضخامت نسخه چرمی این گوشی در حالت تا شده 15.08 میلی‌متر و در حالت باز شده 6.88 میلی‌متر خواهد بود. نسخه شیشه‌ای دستگاه نیز در حالت تا شده و باز شده به ترتیب 15.12 و 6.9 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. وزن نسخه‌های چرمی و شیشه‌ای نیز به ترتیب برابر 195 گرم و 190 گرم خواهد بود. به احتمال زیاد، قیمت هواوی نوا فلیپ چیزی بین 5000 یوان (معادل 690 دلار) تا 6000 یوان (معادل 830 دلار) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات هواوی نوا فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر