coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ویژگی زمان مدرسه گوگل (School Time) به گلکسی واچ آمد

گوگل اعلام کرده که برخی امکانات جدید به منظور کمک به والدین برای پیگیری فعالیت‌های آنلاین فرزندانشان ارائه خواهد کرد. به زودی، گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی و ساعت‌های هوشمند Wear OS یک ویژگی زمان مدرسه را دریافت خواهند کرد که هدف آن محدود کردن تعاملات کودکان با دستگاه‌ها به منظور “ترویج یک محیط یادگیری سازنده” است.

ابتدای سال جاری، گوگل ساعت Fitbit Ace LTE را برای کودکان معرفی کرد که قابلیت‌های مفیدی در زمینه نظارت والدین دارد. اکنون، این ویژگی‌ها به دستگاه‌های اندرویدی و Wear OS آورده می‌شود.

گوگل به زودی ویژگی زمان مدرسه را برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی و ساعت‌های Galaxy که از Wear OS استفاده می‌کنند، منتشر خواهد کرد. این ویژگی‌ها شامل گوشی‌ها و تبلت‌های Galaxy و ساعت‌های زیر می‌شود:

Galaxy Watch 4
Galaxy Watch 4 Classic
Galaxy Watch 5
Galaxy Watch 5 Pro
Galaxy Watch 6
Galaxy Watch 6 Classic
Galaxy Watch 7
Galaxy Watch Ultra


بیشتر بخوانید:


عملکرد ویژگی زمان مدرسه (School Time)

زمانی که ویژگی زمان مدرسه فعال می‌شود، گوشی‌های اندرویدی و ساعت‌های هوشمند Wear OS صفحه‌نمایش اصلی تاریک و با قابلیت‌های محدود را در طول زمان مشخص‌شده نشان می‌دهند.

هدف گوگل این است که تعامل کودکان با دستگاه‌ها را در ساعات مدرسه و مطالعه محدود کند. با استفاده از برنامه Family Link گوگل، والدین می‌توانند تعیین کنند که کدام برنامه‌ها برای فرزندانشان قابل استفاده باشد و چه کسانی می‌توانند از طریق تماس‌ها و پیام‌ها با آنها ارتباط برقرار کنند. همچنین والدین می‌توانند در هر زمان ویژگی زمان مدرسه را فعال یا غیرفعال کنند.

گوشی‌هایی که در حالت فعال زمان مدرسه هستند، پیامی با محتوای “این دستگاه قفل شده است تا xx:xx AM/PM” را بر روی صفحه نمایش می‌دهند.

اگرچه گوگل مثالی از ساعت‌های Galaxy ارائه نکرده است، اما امکان دارد آن‌ها نیز پیام مشابهی را بر روی صفحه خود نشان دهند. این ویژگی جدید در تابستان امسال برای گوشی‌ها، تبلت‌های منتخب اندرویدی و ساعت‌های Galaxy عرضه خواهد شد.

عملکرد ویژگی زمان مدرسه (School Time)
ویژگی زمان مدرسه (School Time)

بهبود محیط کاربری برای کودکان و نوجوانان

در طول چند سال گذشته، گوگل به طور مداوم در حال بهبود اکوسیستم خود (اندروید، Android TV، ChromeOS و Wear OS) برای کودکان و نوجوانان بوده است. پیش از این، از آنجا که اندروید هیچ ویژگی خاصی برای کودکان نداشت، سامسونگ مجبور بود حالت “Kids Mode” را برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود توسعه دهد.

در تابستان امسال، گوگل گزینه‌ای را برای والدین و نوجوانان فراهم می‌کند تا حساب‌های خود را به هم پیوند دهند تا والدین بتوانند بر فعالیت‌های آنلاین فرزندانشان در یوتیوب نظارت کنند. علاوه بر این، نظارت Family Link می‌تواند برای کودکان در همه سنین فعال شود و به والدین این امکان را می‌دهد که زمان صفحه نمایش و اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی فرزندانشان را پیگیری کنند.

این ویژگی‌ها می‌تواند به والدین کمک کند تا با نظارت بر فعالیت‌های آنلاین فرزندان خود، فضای امن‌تری برای یادگیری آن‌ها ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر