coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی F14 سامسونگ با وعده دو به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید به بازار هند می‌آید [+ قیمت و مشخصات فنی]

سامسونگ از گوشی اقتصادی جدید خود با نام گلکسی F14 در بازار هند رونمایی کرد. این گوشی تنها دو به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.

سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی به نام گلکسی F14 را در بازار هند عرضه کرده است. این گوشی یک نسخه تغییر یافته از Galaxy F14 5G است و از چیپست اسنپدراگون به جای چیپست اگزینوس و باتری کوچک‌تر نسبت به برادر 5G خود برخوردار است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی F14 سامسونگ

سامسونگ گلکسی F14 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (Full HD+) و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. در بالای این صفحه نمایش یک بریدگی قطره‌ای شکل به چشم می‌خورد که دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. البته سامسونگ باید به طور کامل به بریدگی‌های پانچ (Infinity-O) برای دوربین سلفی در تمام گوشی‌های خود روی بیاورد اما چنین چیزی در این گوشی رعایت نشده است.

گلکسی F14
Galaxy F14

این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. خوشبختانه یک اسلات کارت حافظه microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی نیز در نظر گرفته شده است. بخش نرم‌افزار این گوشی با رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند و سامسونگ برای آن تنها دو به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید را وعده داده است. بنابراین این گوشی تنها تا اندروید 16 ارتقا خواهد یافت و این مسئله کمی باعث ناامیدی کاربران شده است.

در پنل پشتی گلکسی F14 یک ماژول دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. شایان ذکر است که دوربین‌های جلو و عقب از قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه برخوردار هستند.

منبع تغذیه Galaxy F14 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند؛ البته مانند همیشه خبری از شارژر در جعبه گوشی نیست. از دیگر مشخصات برجسته گلکسی اف 14 سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از GPS، دو سیم‌کارت (4G + 4G)، وای‌فای 5، بلوتوث 5.2، پورت USB 2.0 تایپ C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و حسگر اثر انگشت جانبی اشاره کرد.

قیمت گلکسی F14 سامسونگ

Galaxy F14 در هند حدودا 8999 روپیه (معادل 107 دلار) قیمت دارد؛ این برچسب قیمتی این گوشی را در زمره ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ قرار می‌دهد. گلکسی اف 14 به زودی در دو رنگ نقره‌ای و نعنایی از طریق آمازون، فلیپ کارت، فروشگاه سامسونگ و سایر فروشگاه‌های منتخب در سراسر هند در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ارزانقیمت گلکسی F14 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر