coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وان پلاس ایس 5 (OnePlus Ace 5) و ایس 5 پرو تا پایان سال جاری به بازار عرضه خواهند شد

دو گوشی جدید وان پلاس با نام‌های وان پلاس ایس 5 و وان پلاس ایس 5 پرو به زودی و تا پیش از پایان یافتن سال جاری، به بازار چین عرضه خواهند شد.

معمولا برندهای چینی در سری گوشی‌های خود عدد 4 را نادیده می‌گیرند؛ احتمالا به این دلیل که این عدد در بسیاری از فرهنگ‌های آسیایی به عنوان یک نشان منفی و شوم در نظر گرفته می‌شود. دیروز نیز افشاگری به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo اطلاعاتی را درباره سری بعدی گوشی‌های وان پلاس یعنی OnePlus Ace 5 و OnePlus Ace 5 Pro با کاربران به اشتراک گذاشته است. این نشان می‌دهد که شرکت وان پلاس هم از عرضه سری Ace 4 صرف نظر کرده و از ایس 3 به ایس 5 پریده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


وان پلاس ایس 5 و وان پلاس ایس 5 پرو در راه هستند

طبق اطلاعات فاش شده توسط Digital Chat Station، نسخه پایه و پرو سری وان پلاس Ace 5 به زودی و زودتر از حد انتظار در چین عرضه خواهند شد. محض یادآوری، گوشی وان پلاس Ace 3 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام، در ابتدای سال 2023 معرفی شد. پس از آن، گوشی وان پلاس Ace 3V با تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 کوالکام در ماه مارس و گوشی وان پلاس Ace 3 Pro با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در ماه ژوئن به بازار عرضه شد.

وان پلاس ایس 5

حال، گفته می‌شود که وان پلاس به احتمال زیاد تا پایان سال، از گوشی‌های وان پلاس Ace 5 و وان پلاس Ace 5 Pro رونمایی خواهد کرد. در این سری نیز از استراتژی مشابهی با سری Ace 3 استفاده خواهد شد؛ این یعنی شاهد به کارگیری چیپست‌های پرچمدار با باتری‌های سیلیکونی فوق‌العاده بزرگ خواهیم بود. علاوه بر این، در بخش طراحی هم یک ارتقا جامع خواهیم داشت.

در حال حاضر، اطلاعاتی درباره مدل مقرون‌به صرفه این سری یعنی OnePlus Ace 5V منتشر نشده است. محض یادآوری، وان پلاس چندی پیش یک نسخه بهینه‌شده از Ace 3V را با نام OnePlus Nord 4 در بازارهایی مانند هند و اروپا منتشر کرد. از این رو، این احتمال وجود دارد که نسخه بهینه شده Ace 5V نیز در بازارهای دیگر Nord 5 نامیده شود.

OnePlus Ace 3 هم در بازار جهانی به OnePlus 12R تغییر نام داد. بنابراین، وان پلاس Ace 5 ممکن است که در بازارهای خارج از چین با نام OnePlus 13R شناخته شود. انتظار می‌رود که گوشی پرچمدار وان پلاس 13 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام نیز در ماه اکتبر یا نوامبر در چین عرضه شود. از سوی دیگر، OnePlus 13 و وان پلاس 13R احتمالا در ژانویه سال 2025 وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی وان پلاس ایس 5 و وان پلاس ایس 5 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر