coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ویدیوی تبلیغاتی پیکسل‌ واچ 3 گوگل وجود مدل بزرگتر 45 میلی‌متری را تأیید می‌کند

چند روز پیش گزارشی منتشر شد که به ما می‌گفت پیکسل‌ واچ 3 گوگل به عنوان اولین نمونه در دو سایز ارائه خواهد شد. امروز منبع دیگری هم با انتشار گزارشی این موضوع را تایید کرد.

ویدئو تبلیغاتی که امروز از پیکسل‌ واچ 3 گوگل منتشر شده، این گجت پوشیدنی را در دو اندازه 41 و 45 میلی متری نشان داده و ما را با برخی از مشخصاتش آشنا می‌کند.

موضوع دیگری که در این ویدئو نظر کاربران را جلب کرده، کوتاه‌تر شدن حاشیه‌هاست؛ به خصوص در مدل جدید بزرگتر به نظر می‌رسد نمایشگر تا لبه‌ها کشیده شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و قیمت پیکسل‌ واچ 3 گوگل

در گزارش‌ها ادعا شده که این دستگاه 20 درصد سریع‌تر از سایر مدل‌ها شارژ می‌شود. این درحالی است که گوگل اعلام کرده عمر باتری پیکسل‌ واچ 3 گوگل تا 24 ساعت دوام می‌آرد.

این دستگاه قرار است به شما در ساخت یک شخصیت بهتر کمک کند. حتی می‌تواند هنگام دویدن به شما توصیه‌های لازم را ارائه کند.

پیکسل‌ واچ 3 گوگل قابلیت جدیدی را معرفی می‌کند که انتظار می‌رود مشابه امتیاز آمادگی Fitbit باشد که سطح فعالیت اخیر، تغییرات خواب و ضربان قلب (HRV) شما را با سطح پایه شخصی شما مقایسه می‌کند.

دو مدل پیکسل واچ 3 در 13 اوت در کنار پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد معرفی خواهند شد.

نسخه وای فای 41 میلی‌متری و بلوتوث پیکسل واچ 3 349 دلار خواهد بود، در حالی که گزینه 45 میلی‌متری با قیمت 399 دلار به فروش می‌رسد. اضافه کردن اتصال LTE 100 دلار بیشتر هزینه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر