coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات کلیدی آیکو Z9s و آیکو Z9s پرو فاش شد

همانطور که می‌دانید آیکو قصد دارد در 21 اوت از سری جدید آیکو Z9 خود در هند رونمایی کند. امروز پس از مدت‌ها این برند سرانجام تصمیم گرفت مشخصات آیکو Z9s و آیکو Z9s پرو خود را با کاربران به اشتراک بگذارد.

این برند اعلام که گوشی‌های جدیدش را برای نسل جوان طراحی کرده تا به دانشجویان کالج و متخصصان جوانی که می‌خواهد بین کار و دانشگاه تعادل برقرار کنند، با اتصال سریع به سرگرمی و افزایش تعاملات اجتماعی کمک کند.

آنطور که در گزارش‌ها آمده، آیکو Z9s Pro از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 SoC بهره می‌برد، در حالی که آیکو Z9s به تراشه Dimensity 7300 مجهز شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و قیمت آیکو Z9s و آیکو Z9s پرو

هر دو گوشی هوشمند دارای دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX882 با OIS، ضبط 4K و حالت Super Night هستند. آنها همچنین  ویژگی‌های AI Erase و AI Photo Enhance را با خود به همراه دارند. شایان ذکر است که  Z9s Pro از یک واحد فوق عریض 8 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

طبق اعلام این برند، سری Z9s 7.49 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و دارای صفحه نمایش AMOLED خمیده سه بعدی خواهد بود.

صفحه نمایش Z9s  حداکثر روشنایی محلی 1800 نیت را ارائه داده در حالی که پنل Z9s Pro دارای حداکثر روشنایی محلی 4500 نیت خواهد بود.

آیکو Z9s Pro از یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و هر دو گوشی هوشمند در مرکز بزرگ Noida در هند به عنوان بخشی از تعهد این برند به کمپین دولت هند “ساخت هند” تولید خواهند شد.

به هرحال آیکو هنوز قیمت محصولات جدیدش را اعلام نکرده اما یک یادداشت مطبوعاتی اعلام کرد که هر دو گوشی زیر 25000 INR (300 دلار / 275 یورو) در هند قیمت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی آیکو Z9s و آیکو Z9s پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر