coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین پلاک ری را نصب شد؛ کراس اوور ملی در راه بازار [+ عکس]

به تازگی تصویری از نصب اولین پلاک ری منتشر شده که می‌تواند نوید عرضه کراس اوور ایران خودرو را در روزهای آتی بدهد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

ری را اولین کراس‌اوور ملی، ساخت شرکت ایران خودرو است که حرف و حدیث‌های ریادی را قبل از عرضه به بازار بوجود آورده است. ری‌را چند روز پیش در حاشیه جلسه هیئت دولت رونمایی و توسط وزیر صمت و سرپرست ریاست جمهوری دولت سیزدهم مورد بررسی فیزیکی قرار گرفت. از آن زمان پیش‌بینی‌هایی از زمان عرضه ری را شده بود؛ البته چندی پیش قیمت ری را و همچنین زمان عرضه این خودرو شهریورماه اعلام شده بود.

حال که نخستین پلاک ری را نصب شده و تصویرش نیز در رسانه‌ها و فضای مجازی منشتر شده است، می‌توان گفت که کمتر از 2 ماه دیگر طرح فروش ری را آغاز و امکان سفارش این خودرو ملی فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است که 1 ماه پیش مجوز پلاک ری را از سمت سازمان ملی استاندارد صادر شده بود.


بیشتر بخوانید:


نصب اولین پلاک ری را

حدود 2 هفته پیش قیمت ری‌را برابر با 1 میلیاردو 270 میلیون تومان اعلام شد. این قیمتگذاری اگرچه غیررسمی است، اما با توحه به بازار و قیمت کارخانه دیگر محصولات ایران خودرو، می‌شود گفت چیزی کمتر از میزان نخواهد بود. حال تصویری از اولین پلاک‌گذاری کراس‌اوور ری‌را در شهر قم منتشر شده است.

این تصویر که در آن یک خودرو ری را رنگ مشکی و پلاک ملی دیده می‌شود، نوید آغاز طرح فروش ری‌را را می‌دهد. به احتمال زیاد عرضه ری‌را از سایت فروش محصولات ایران خودرو و به صورت مشارکت در تولید خواهد بود.

نصب اولین پلاک ری را

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص نصب پلاک ملی برای ری‌را و نزدیک شدن به زمان عرضه این خودرو چیست؟ آیا شما قصد خرید اولین کراس‌وور ملی را دارید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر