coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی S24 FE به زودی و در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد شد

ظاهرا زمان زیادی تا رونمایی از گوشی پرچمدار گلکسی S24 FE باقی نمانده است. این گوشی به زودی و در تابستان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S24 FE در چند ماه گذشته سرتیتر گزارش‌های زیادی را به خود اختصاص داده و این مسئله مهر تاییدی بر عرضه زود هنگام این گوشی بوده است. به تازگی نیز این گوشی در یکی از وب‌سایت‌های سامسونگ ظاهر شده و به نظر می‌رسد که فاصله زیادی تا زمان عرضه آن باقی نمانده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی S24 FE در راه است

به تازگی، یک صفحه پشتیبانی برای یک گوشی از برند سامسونگ با شماره مدل SM-S721B در وب‌سایت فرانسوی این شرکت فعال شده است. اگرچه در صفحه پشتیبانی، نام گلکسی S24 FE به صراحت ذکر نشده، اما این شماره مدل در گزارش‌های قبلی به این گوشی مرتبط شده است. متاسفانه این صفحه دیگر فعال نیست، اما همان‌طور که در تصویر زیر پیداست، برای ساعاتی این صفحه فعال بوده است.

گلکسی S24 FE

با توجه به اینکه سامسونگ صفحه پشتیبانی این گوشی را فعال کرده، زمان معرفی باید بسیار نزدیک باشد. این مسئله با نشت‌های قبلی هم همخوانی دارد؛ در این نشت‌ها ادعا شده بود که سامسونگ گلکسی اس 24 اف ای در تابستان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین به لطف گزارش‌های قبلی ما یک ایده نسبتا کامل از آنچه که در راه است، داریم. شایعه شده است که نسخه فن ادیشن گلکسی اس 24 بسته به منطقه، دارای چیپست اگزینوس 2400 سامسونگ یا اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام خواهد بود. این موضوع با روند همیشگی سامسونگ در استفاده از مشخصات متفاوت در بازارهای مختلف مطابقت دارد.

انتظار می‌رود که سامسونگ این گوشی را با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1.1 به بازار عرضه کند. این گوشی باید حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. علاوه بر این، گفته می‌شود که Galaxy S24 FE دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/1.57 اینچی و پیکسل‌های 1.0 میکرومتری خواهد بود. یعنی همان سنسوری که در گوشی‌های Galaxy S23 ،Galaxy S23 FE و Galaxy S24 به کار رفته است.

این دستگاه در مقایسه با گلکسی اس 23 FE سال گذشته، دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.65 اینچی خواهد بود. انتظار می‌رود که حاشیه‌ها و نمایه دستگاه نیز در برابر نسل قبلی باریک‌تر شده باشند. احتمالا سامسونگ قصد دارد که این گوشی را در پنج رنگ مختلف یعنی مشکی، خاکستری، آبی کم‌رنگ، سبز روشن و زرد به بازار عرضه کند.

با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، مسلما اطلاعات بیشتری درباره مشخصات این گوشی به بیرون درز پیدا خواهد کرد. در حقیقت، در سال‌های اخیر، مدل‌های Fan Edition سامسونگ به جایگزینی محبوب و مقرون‌به‌صرفه برای گوشی‌های پرچمدار اندرویدی تبدیل شده‌اند و ترکیبی عالی از ویژگی‌های برتر با قیمت پایین‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با توجه به آنچه تاکنون فاش شده، اگر به دنبال تجربه کار با یک گوشی از سری رده بالا اس سامسونگ بدون خرج هزینه‌های گزاف هستید، گلکسی S24 FE یک گزینه فوق‌العاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه فن ادیشن گلکسی S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر