coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نسخه گلوبال آنر Magic V3 در سه رنگ جذاب به بازار عرضه خواهد شد

نسخه گلوبال آنر Magic V3 در رنگ‌بندی سه‌گانه جذاب و دیدنی در بازارهای جهانی موجود خواهد شد. این گوشی از مشخصات مشابهی با نسخه چینی برخوردار خواهد بود.

شرکت آنر قرار است که گوشی تاشو جدید خود یعنی Honor Magic V3 را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد. پس از عرضه اولیه این دستگاه در چین، افشای جدیدی از افشاگری به نام MysteryLupin نشان می‌دهد که این دستگاه در سه رنگ سبز، مشکی و قرمز به زودی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

آنر تنها از عرضه جهانی گوشی تاشو آنر Magic V3 خبر داده و حرفی از مشخصات آن نزده است. با این حال، انتظار می‌رود که این گوشی از مشخصات مشابهی با مدل چینی برخوردار باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات نسخه گلوبال آنر Magic V3

نسخه چینی آنر Magic V3 دارای یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک است که در دکمه پاور ادغام شده است. این گوشی به قاب آلیاژ آلومینیوم سری 7 و گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب تا عمق 2.5 متر مجهز شده و دارای یک صفحه نمایش خارجی 6.43 اینچی با لبه‌های خمیده و وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و یک صفحه نمایش داخلی 7.92 اینچی با وضوح 2344 در 2156 پیکسل است.

هر دو صفحه نمایش از نرخ نوسازی (LTPO) 120 هرتزی، فناوری Dolby Vision، فناوری HDR Vivid و ورودی قلم پشتیبانی می‌کنند و حداکثر روشنایی 5000 نیت را ارائه می‌دهند. البته هنوز مشخص نیست که این مقدار روشنایی در هر دو نمایشگر وجود دارد یا خیر.

آنر مجیک V3 دارای تنظیمات دوربین پشتی سه‌گانه است که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 40 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال 100 برابر و لرزش‌گیر OIS تشکیل شده است. یک دوربین 20 مگاپیکسلی نیز جهت ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی در هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی تعبیه شده است. گفته می‌شود که حالت پرتره Harcourt در ماه آگوست به این دوربین‌ها اضافه خواهد شد.

بخش سخت افزار این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی قدرت می‌گیرد و با یک سیستم دفع حرارت تیتانیومی همراهی می‌شود. منبع تغذیه یک باتری 5150 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی 66 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. بخش نرم افزاری نیز با رابط کاربری MagicOS 8 با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (مانند تماس خصوصی هوشمند، فضای موازی و …) کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگبندی نسخه گلوبال آنر Magic V3 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر