coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی 15 اولترا دارای یک دوربین تله فوتو 200 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 4 برابر خواهد بود

پرچمدار جدید شیائومی ینی شیائومی 15 اولترا دارای یک دوربین تله فوتو 200 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 4 برابر خواهد بود. این گوشی در سال جدید میلادی به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید شیائومی در حال کار بر روی دو گوشی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو برای عرضه به بازار چین است. انتظار می‌رود که این دو گوشی در ماه اکتبر به عنوان اولین گوشی‌های جهان با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام به بازار معرفی شوند. از سوی دیگر، گفته می‌شود که Xiaomi 15 Ultra نیز با همین تراشه و دوربین‌های بهتر در نیمه اول سال 2025 میلادی به بازار عرضه خواهد شد. حال، اطلاعات جدیدی توسط افشاگری به نام Ice Universe منتشر شده که برخی از جزئیات کلیدی را درباره قابلیت‌های دوربین این گوشی فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دوربین شیائومی 15 اولترا

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، Ice Universe درباره یک گوشی از برند شیائومی با دوربین چهارگانه صحبت می‌کند. شایعه شده است که گوشی‌های Xiaomi 15 و Xiaomi 15 Pro دارای دوربین سه‌گانه خواهند بود. بنابراین به نظر می‌رسد که منظور این منبع اطلاعاتی مدل برتر این سری یعنی Xiaomi 15 Ultra بوده است.

شیائومی 15 اولترا

بر اساس گفته‌های این افشاگر، شیائومی 15 Ultra از یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 4 برابر و وضوح 200 مگاپیکسل برخوردار خواهد بود. به احتمال زیاد، ما با یک دوربین تله فوتو پریسکوپ سروکار خواهیم داشت. علاوه بر این، افشاگر اظهار داشته که کاربران شیائومی با وجود تنظیمات دوربین پیشرفته شیائومی 15 اولترا و قابلیت‌های زوم گسترده و پوشش جامعی که برای ثبت زوایای مختلف ارائه می‌کند، رضایت بالایی از کار با این گوشی خواهند داشت.

در ماه‌های اخیر گزارش‌های دیگری نیز منتشر شده که جزئیات مربوط به سایر بخش‌های این گوشی را فاش می‌کند. برای مثال، گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک پنل OLED دو لایه با وضوح 2K خواهد بود. یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک نیز برای امنیت بیشتر کاربران روی صفحه نمایش وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود که این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 15 و رابط کاربری HyperOS 2.0 اجرا شود.

این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام با حداکثر 24 گیگابایت رم مجهز خواهد شد و این احتمال وجود دارد که منبع تغذیه آن یک باتری عظیم 6200 میلی آمپر ساعتی باشد. طبق اطلاعات موجود در گزارش‌ها، نسخه پرو سری شیائومی 15 به بازارهای جهانی راه نخواهد یافت، اما نسخه‌های پایه و اولترا به صورت جهانی عرضه خواهند شد و در دسترس کلیه کشورها قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دوربین گوشی شیائومی 15 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر