coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات هواوی میت 70 (Huawei Mate 70) پیش از عرضه فاش شد

امروز افشاگری به نام اسمارت پیکاچو با انتشار پستی در صفحه خود، برخی از مشخصات هواوی میت 70 را پیش از عرضه رسمی فاش کرده است.

مدیر اجرایی شرکت هوآوی، Yu Chengdong که با نام Richard Yu شناخته می‌شود، در آخرین کنفرانس توسعه دهندگان هوآوی اعلام کرده است که سری میت 70 در سه ماهه چهارم سال 2024 به بازار عرضه خواهد شد. امروز نیز در گزارش جدیدی از اسمارت پیکاچو، مشخصات سری میت 70 هواوی فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی میت 70

بر اساس گفته‌های افشاگری به نام اسمارت پیکاچو، تمام مدل‌های سری هواوی میت 70 به پنل‌های سفارشی سطح بالای 1.5K مجهز خواهند شد. او می‌گوید که برخی از مدل‌های این سری دارای صفحه ‌نمایش خمیده بوده و بقیه مدل‌ها از نمایشگرهای تخت و کمی جمع‌وجورتر برخوردار خواهند بود.

مشخصات هواوی میت 70

او همچنین فاش کرده است که این شرکت در حال کار بر روی حسگر اثر انگشت اولتراسونیک است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که در این سری شاهد به کارگیری اسکنرهای اثر انگشت اولتراسونیک باشیم. این در حالی است که تمام مدل‌های نسل‌های پیشین این گوشی از اسکنر اثر انگشت نوری زیر نمایشگر استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که کلیه مدل‌های حاضر در سری جدید هواوی، باتری‌های بزرگ‌تری داشته باشند. طبق گزارش‌ها، در این باتری‌ها از مواد زیرلایه متفاوتی استفاده شده که ممکن است چگالی انرژی بالاتری را ارائه دهند. چگالی انرژی بالاتر به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد تا ظرفیت بیشتری را بدون اشغال فضای حجیم در اختیار کاربران قرار دهند.

همچنین گفته می‌شود که این شرکت در حال کار بر روی یک تبلت جدید است که انتظار می‌رود در ماه نوامبر سال جاری در کنار گوشی‌های Huawei Mate 70 به بازار عرضه شود. اگر به یاد داشته باشید، سری Huawei Mate 60 در اواخر آگوست سال گذشته وارد بازار شد. ظاهرا این تاخیر به دلیل توسعه HarmonyOS Next است که گفته می‌شود پیشرفت‌های عمده‌ای را در تجربه کاربری به همراه خواهد داشت.

از سوی دیگر، گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که در چیپست گوشی‌های سری هواوی Mate 70 از همان فرآیند ساخت 7 نانومتری استفاده خواهد شد. گمان می‌رود که این چیپست، Kirin 9100 باشد که به نوعی چگالی ترانزیستوری نسبتاً بالاتری را به دست می‌آورد. فرآیند 7 نانومتری ذکر شده به احتمال زیاد فرآیند N+3 SMIC خواهدبود. علت استفاده از فرآیند 7 نانومتری، نرخ بازدهی پایین و هزینه‌های بالای فرآیند 5 نانومتری است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات هواوی میت 70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر