coinex
otetmarket
propification.com

ریلمی C63 فایوجی در راه است؛ در هفته جدید شاهد رونمایی از چه گوشی‌هایی خواهیم بود؟

هفته آینده، بازار موبایل چندان شلوغ نخواهد بود و تنها یک گوشی هوشمند از برند ریلمی با نام ریلمی C63 فایوجی به بازار عرضه خواهد شد.

متاسفانه گوشی‌های هوشمند زیادی در چند روز آینده به بازار عرضه نخواهند شد. در حال حاضر، تنها یک برند برای عرضه یک محصول جدید به بازار برنامه‌ریزی کرده و این برند چیزی نیست جز ریلمی که در چند فصل گذشته گوشی‌های زیادی را روانه بازار کرده است.

تا آنجا که می‌دانیم، حداقل یک گوشی هوشمند از این برند در ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد. اکثر گوشی‌هایی که از این برند در ماه‌های اخیر وارد بازار شده، در دسته محصولات اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرند. گوشی جدید نیز این قاعده مستثنی نبوده و به عنوان یک گوشی فایوجی ارزانقیمت برای ورود به بازار معرفی خواهد شد. در ادامه برخی از مشخصات احتمالی این گوشی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی C63 فایوجی

ریلمی C63 5G قرار است که در تاریخ 12 آگوست (روز دوشنبه) در کشور هند عرضه شود. همان‌طور که از نام آن پیداست، این گوشی نسخه 5G همان Realme C63 است که در هفته‌های گذشته معرفی شد.

ریلمی C63 فایوجی
Realme C63 5G

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات این محصول به جز طراحی آن در دست نیست. گفته می‌شود که Realme C63 5G دارای یک قاب تخت و یک جزیره دوربین مربعی شکل با لبه‌های گرد (squircle) خواهد بود. این گوشی در دو رنگ طلایی و سبز در بازار موجود خواهد شد.

انتظار می‌رود که در این گوشی از یک تراشه 5G سطح پایه و یک باتری بزرگ استفاده شود. درست مانند اکثر گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه، احتمالا این گوشی نیز به یک صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن HD پلاس مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود که این گوشی یک چیپست مدیاتک را در خود جای خواهد داد. با این وجود، این امکان هم وجود دارد که شاهد به کارگیری جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 4s نسل 2 در این گوشی باشیم. اما احتمال این مسئله بسیار پایین است، چرا که اگر اینگونه بود تا با امروز ریلمی تبلیغات خود با این پردازنده را آغاز کرده بود. از سوی دیگر، شیائومی قبلا در بیانیه‌ای اعلام کرده که اولین گوشی با این پردازنده به این شرکت تعلق داشته و در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ریلمی یعنی ریلمی C63 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر