coinex
otetmarket
propification.com

نسخه گلوبال آنر مجیک V3 با اسنپدراگون 8 نسل 3 در Geekbench لیست شد

نسخه گلوبال آنر مجیک V3 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در پایگاه داده و اطلاعات گیک‌بنچ ظاهر شده است. این واقعه از نزدیک بودن زمان عرضه خبر می‌دهد.

کمپانی آنر در حال آماده شدن برای عرضه گوشی تاشو آنر Magic V3 خود در سطح جهانی است. این گوشی در ابتدا در چین عرضه شده و اکنون نسخه جهانی آن در پایگاه اطلاعاتی Geekbench قرار گرفته و به دنبال آن برخی از جزئیات کلیدی فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه گلوبال آنر مجیک V3

نسخه جهانی آنر Magic V3 با شماره مدل FCP-N49 در لیست Geekbench مشاهده شده است. اطلاعات موجود در این پایگاه تأیید می‌کنند که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام که یک پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر سرعت کلاک 3.30 گیگاهرتز است، استفاده خواهد کرد. این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 750 خواهد بود و با رابط کاربری Magic OS 8.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 به بازار عرضه خواهد شد.

نسخه گلوبال آنر مجیک V3
نتایج بنچمارک نسخه گلوبال آنر مجیک V3

این گوشی هوشمند موفق شده در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب امتیازهای 1914 و 5354 را کسب کند. این دستگاه همچنین گواهینامه‌های IMDA و TDRA را دریافت کرده که نشان می‌دهد سنگاپور و امارات دو بازار هدف این گوشی خواهند بود. علاوه بر این، بر اساس بیانیه‌های آنر می‌دانیم که این برند برای عرضه این دستگاه در بازارهای اروپایی نیز برنامه‌ریزی کرده است.

مشخصات آنر Magic V3

نسخه چینی Honor Magic V3 دارای یک صفحه نمایش خارجی 6.43 اینچی با لبه‌های خمیده و وضوح FHD پلاس و همچنین یک صفحه نمایش داخلی 7.92 اینچی با وضوح 2344 در 2156 پیکسل است. هر دو صفحه نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتزی LTPO، فناوری Dolby Vision و فناوری HDR Vivid پشتیبانی می‌کنند و با ورودی قلم سازگار هستند. اوج روشنایی به 5000 نیت می‌رسد، اما مشخص نیست که این مقدار برای هر دو نمایشگر صدق می‌کند یا خیر. این دستگاه به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک نیز مجهز شده که در دکمه پاور ادغام شده است. قاب آلیاژ آلومینیومی سری ۷ و گواهی IPX8 (مقاومت در برابر آب تا عمق 2.5 متری) هم دوام و استقامت این گوشی را تضمین می‌کنند.

نسخه گلوبال آنر مجیک V3
Honor Magic V3

آنر مجیک وی 3 برای عکاسی از تنظیمات دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک لنز فوق عریض 40 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال 100 برابر و لرزش‌گیر OIS استفاده می‌کند. یک دوربین 20 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی در هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی تعبیه شده است. حالت پرتره هارکورت نیز در ماه آگوست به این گوشی اضافه خواهد شد.

در بخش سخت افزار از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بهره گرفته شده که با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی جفت شده است. از دیگر مشخصات برجسته آنر مجیک V3 می‌توان به سیستم اتلاف حرارت تیتانیومی و باتری 5150 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 66 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه گلوبال آنر مجیک V3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر