coinex
otetmarket
propification.com

ردمی توربو 4 (Redmi Turbo 4) در سال 2025 میلادی به بازار عرضه خواهد شد

ردمی توربو 4 در سال آینده (2025 میلادی) وارد بازار چین خواهد شد. این دستگاه در بازارهای جهانی با نام پوکو اف 7 به فروش خواهد رسید.

چند ماه پس از معرفی Redmi Turbo 3، شیائومی به طور رسمی کار بر روی Redmi Turbo 4 را آغاز کرد. همان‌طور که می‌دانید POCO F7 یک نسخه تغییر نام یافته از Redmi Turbo 4 خواهد بود و بنابراین هر دو دستگاه دارای مشخصات یکسانی خواهند بود.

ظاهرا قرار است که Redmi Turbo 4 به طور رسمی در سه ماهه دوم سال 2025 به بازار عرضه شود. تا این تاریخ حدودا 8 تا 9 ماه زمان باقی مانده و هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره این گوشی اظهار نظری داشته باشیم. با این حال، هم گوشی پوکو F7 و هم گوشی ردمی Turbo 4 در پایگاه داده و اطلاعات IMEI مشاهده شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هر آنچه درباره ردمی توربو 4 می‌دانیم

بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعاتی IMEI، ردمی Turbo 4 دارای شماره مدل 2412DRT0AC خواهد بود. حرف C در پایان شماره مدل به منزله کلمه China است؛ این یعنی ردمی توربو 4 در انحصار بازار چین خواهد بود. حال آیا این به معناست که بازار جهانی Redmi Turbo 4 را دریافت نخواهد کرد؟ خیر، این گوشی هوشمند به بازار جهانی می‌آید ولی به POCO F7 تغییر نام خواهد داد. گفته می‌شود که سری POCO F7 به طور رسمی در ماه می سال 2025 معرفی خواهد شد.

ردمی توربو 4

همچنین مشخص شده است که پوکو اف 7 دارای دو شماره مدل 2412DPC0AG و 2412DPC0AI خواهد بود. حرف G در آخر شماره مدل اول برای نسخه‌ای است که در بازار جهانی به فروش می‌رسد. حرف I در آخر شماره مدل دیگر هم مختص نسخه‌ای است که برای بازار هند طراحی شده است.

همان‌طور که گفته شد هنوز از زمان رونمایی این دو گوشی فاصله زیادی داریم. به طور کلی، انتظار می‌رود که Redmi Turbo 4 در آوریل 2025 به بازار عرضه شود و POCO F7 نیز در ماه می سال 2025 وارد بازار شود. این تاریخ‌ها با توجه به اینکه POCO F6 و Redmi Turbo 3 تنها چند ماه پیش به بازار عرضه شده‌اند، منطقی هستند.

گفته می‌شود که این دو گوشی هوشمند با جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 8S نسل 4 به بازار عرضه خواهند شد. با این حال، هنوز هیچ اطلاعات دقیق و رسمی در این باره منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی توربو 4 شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر