coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات گلکسی S24 FE به طور کامل پیش از عرضه فاش شده است

این روزها اخبار پیرامون گوشی جدید سامسونگ بی وقفه در حال انتشار هستند و امروز نیز در گزارش جدیدی مشخصات گلکسی S24 FE به طور کامل فاش شده است.

پس از فعال شدن صفحه پشتیبانی گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 FE، اکنون، در گزارش جدیدی، کلیه ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی از طراحی گرفته تا مشخصات به طور گسترده لو رفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی و مشخصات گلکسی S24 FE

متاسفانه در طراحی گلکسی S24 FE هیچ عنصر جدیدی به چشم نمی‌خورد و در حقیقت تفاوت چندانی میان این گوشی با سایر گوشی‌های سری گلکسی اس 24 وجود ندارد. با این حال، سامسونگ در مشخصات کمی دست و دلبازی کرده و این نسل از گوشی‌های هوشمند فن ادیشن را به نمایشگر بزرگتری، در مقایسه با نسل قبلی، مجهز خواهد کرد.

مشخصات گلکسی S24 FE
Samsung Galaxy S24 FE

بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی اس 24 اف ای دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی خواهد بود که نسبت به صفحه نمایش 6.4 اینچی گلکسی اس 23 FE بزرگ‌تر محسوب می‌شود. میزان روشنایی نیز از 1450 نیت به 1900 نیت افزایش یافته، اما نرخ نوسازی روی همان 120 هرتز باقی خواهد ماند.

با وجود صفحه نمایش بزرگ‌تر، طبیعی است که ابعاد گوشی نیز تغییر کند. با این حال، سامسونگ، علیرغم بزرگ‌تر کردن Galaxy S24 FE، پیشرفت قابل توجهی در ظرفیت باتری ایجاد نخواهد کرد. این گوشی به یک باتری 4565 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که نسبت به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی، چندان ارتقایی ندارد.

عمر باتری در حدود 29 ساعت پخش ویدئو و 78 ساعت پخش صدا تخمین زده شده است. با این حال، استفاده در دنیای واقعی است که نهایت استقامت دستگاه را تعیین می‌کند.

مشخصات گلکسی S24 FE

جالب اینجاست که اطلاعات نشان می‌دهند، این گوشی از چیپست Exynos 2400e که یک تراشه پرچمدار به حساب می‌آید، استفاده خواهد کرد. به عنوان یک دستگاه معرفی شده در سال 2024، طبیعتا این گوشی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که نسخه فن ادیشن گلکسی S24 از ویژگی‌هایی مانند استودیوی پرتره، سرچ با دایره (Circle to Search) و Generative Edit پشتیبانی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که در تنظیمات دوربین نیز از همان ترکیب آشنا یعنی یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر استفاده خواهد شد. سامسونگ اخیرا بهبودهایی را در پردازش دوربین اعمال کرده، از این رو، قابلیت‌های عکاسی گلکسی S24 FE عامل مهمی در تعیین ارزش کلی آن خواهد بود.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت گلکسی S24 FE در دست نیست. با توجه به اینکه، قیمت گلکسی S23 FE در بازار 599 دلار است، این گوشی با داشتن نمایشگر بزرگ‌تر و چیپست جدید پرچمدار، قیمت بالاتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گلکسی S24 FE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر