coinex
otetmarket
propification.com

نسخه جدید سیستم‌عامل Wear OS 5.1 احتمالا مبتنی بر اندروید 15 خواهد بود

طبق اطلاعاتی که به‌تازگی به دست آمده، احتمالا نسخه جدید سیستم‌عامل Wear OS 5.1 که برای ساعت‌های هوشمند طراحی شده براساس اندروید 15 خواهد بود و به‌زودی عرضه می‌شود.

یکی از نکات مبهم و گیج‌کننده درباره Wear OS این است که سیستم نسخه‌بندی آن با اندروید تفاوت دارد؛ حتی با اینکه این دو سیستم‌عامل از کدهای مشابهی استفاده می‌کنند. معمولاً نسخه‌های جدید Wear OS، چند ماه پس از انتشار نسخه‌های جدید اندروید منتشر می‌شوند.


بیشتر بخوانید:


نسخه جدید سیستم‌عامل Wear OS 5.1

تا به امروز، همواره نسخه‌های بزرگ و جدید اندروید در نسخه‌های جدید Wear OS هم ادغام می‌شدند. اما به نظر می‌رسد این روند در حال تغییر است، به‌طوری که نسخه جدید سیستم‌عامل Wear OS 5.1 بر پایه اندروید 15 طراحی خواهد شد، در حالی که Wear OS 5.0 بر پایه اندروید 14 است.

یکی از منابع داخلی گوگل اعلام کرده که Wear OS 5.1 در حال حاضر در ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 گوگل آزمایش می‌شود. البته، هنوز هم احتمال دارد که گوگل تا زمان انتشار، نام این نسخه را به Wear OS 6 تغییر دهد.

اگر این تغییر نام رخ ندهد، معنایش این خواهد بود که گوگل بالاخره سیستم‌عامل Wear OS را به طور کامل از نسخه اصلی اندروید جدا کرده است. این مسئله ممکن است در آینده تشخیص دادن نسخه‌های جدید Wear OS بر اساس نسخه‌های اندروید دشوارتر کند.

انتظار می‌رود که این تغییرات بهبودهایی را در عملکرد و سازگاری اپلیکیشن‌ها به همراه داشته باشد و کاربران ساعت‌های هوشمند نیز تجربه بهتری از این تکنولوژی داشته باشند. باید منتظر ماند و دید که گوگل چه قابلیت‌های جدیدی را در نسخه Wear OS 5.1 ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر