coinex
otetmarket
propification.com

هدفون آیکو TWS 1e با قابلیت حذف نویز فعال در 21 اوت عرضه می‌شود

هفته گذشته آیکو رسما اعلام کرد که به زودی اولین ایرفون TWS خود را در هند عرضه می‌کند اما نه تاریخ مشخصی برای آن عنوان کرد و نه اسامی آنها را مشخص کرد. خوشبختانه امروز این برند اعلام کرد که ایرفون‌های جدیدش با نام آیکو TWS 1e  در ماه اوت وارد بازار هند می‌شود.

در گزارش‌های پیشین برخی از اطلاعات دستگاه لو رفته بود اما آیکو امروز اعلام کرد که آیکو TWS 1e دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، عمر باتری 42 ساعته و احتمالاً با جعبه شارژ خواهد بود


بیشتر بخوانید:


معرفی هدفون آیکو TWS 1e

آنطور که مشخص است دو رنگ مشکی و زرد برای این دستگاه انتخاب شده است اما باید تا زمان عرضه منتظر ماند و دید که آیا گزینه‌های بیشتری هم وجود دارد یا نه.

در 21 اوت علاوه بر معرفی iQOO TWS 1e، این برند قصد دارد دو گوشی هوشمند جدیدش، آیکو Z9s و Z9s Pro را به ترتیب با تراشه Dimensity 7300 و Snapdragon 7 Gen 3 عرضه کند.

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، قیمت هر دو گوشی زیر 25000 INR (300 دلار / 270 یورو) خواهد بود و هر دو دستگاه به دوربین 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 با OIS، ضبط 4K و حالت Super Night مجهز هستند.

هدفون آیکو  TWS 1e با قابلیت حذف نویز فعال در 21 اوت عرضه می‌شود

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هدفون آیکو  TWS 1e چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر