coinex
otetmarket
propification.com

اچ ام دی هایپر با الهام از نوکیا لومیا ساخته می‌شود [+مشخصات فنی]

اچ ام دی اخیرا خیلی فعال ظاهر شده است. این برند اخیرا اچ ام دی Crest و Crest Max را به بازار هند عرضه کرد. اکنون اطلاعات جدیدی در ایکس منتشر شده که نشان می‌دهد، این تولیدکننده برروی گوشی هوشمند جدیدی به نام اچ ام دی هایپر کار می‌کند.

چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد اچ ام دی برروی نسخه ویژه اچ ام دی باربی کار می‌کند. اکنون smashx_60 یکی دیگر از مشاوران از وجود یک گوشی دیگر به نام اچ ام دی هایپر خبر داده است.

از نظر ظاهری گوشی جدید بسیار شبیه به اچ ام دی اسکای لاین است که آن هم با الهام از نوکیا لومیا طراحی شده. بنابراین ما شاهد صفحه‌نمایش تخت با حاشیه‌های بزرگ و کناره‌های منحنی خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات اچ ام دی هایپر

صفحه‌نمایش از یک پنل OLED استفاده می‌کند که وضوح FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. داخل بدنه اچ ام دی هایپر پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. همچنین گفته شده که برای افزایش فضای ذخیره‌سازی یک اسلات کارت MicroSD در نظر گرفته شده.

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، این دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال است که با یک دوربین 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی جفت می‌شود.

HMD Barbie phone
HMD Barbie phone

منبع جدید ادعا می‌کند که دستگاه دارای یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری FHD با سرعت 60 فریم در ثانیه است. دوربین اصلی نیز امکان فیلمبرداری تا 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران  فراهم می‌کند. انرژی این دستگاه را یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی تامین می‌کند.

با توجه به این جزئیات، می‌توان گفت که اچ ام دی هایپر احتمالا نسخه‌ای از HMD Skyline است که نمایشگر OLED 144 هرتزی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی دارد.

البته اسکای لاین به یک تراشه کمی قدرتمند از مجهز بود. به هر حال تاریخ عرضه گوشی جدید اچ ام دی همچنان نامعلوم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اچ ام دی هایپر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر