coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات سری اوپو Find X8 فاش شد؛ هر آنچه از سری پرچمدار اوپو می‌دانیم

مشخصات سری اوپو Find X8 پیش از عرضه رسمی فاش شده است. به زودی و در ماه اکتبر شاهد عرضه دو نسخه پایه و پرو این سری به بازار خواهیم بود.

در چندین گزارش ادعا شده است که سری Find X8 اوپو شامل سه مدل اوپو Find X8، اوپو Find X8 Pro و اوپو Find X8 Ultra خواهد بود. نسخه اولترا که انتظار می‌رود به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز باشد، ممکن است که در ژانویه 2025 معرفی شود. با این حال، گفته می‌شود که دو مدل دیگر یعنی اوپو فایند X8 و اوپو فایند X8 Pro در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهند شد. حال، امروز، افشاگری در شبکه اجتماعی ویبو در یک پست جدید جزئیات تازه‌ای را درباره دو گوشی اوپو فایند ایکس 8 و اوپو فایند ایکس 8 پرو فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات سری اوپو Find X8

بر اساس اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو، نمایشگرهای دو گوشی X8 و X8 Pro از وضوح 1.5K پشتیبانی کرده و هر دو گوشی به چیپست دایمنسیتی 9400 مدیاتک مجهز خواهند شد. شایان ذکر است که انتظار می‌رود سری ویوو X200 نیز با همین چیپست به بازار عرضه شود. در واقع به نظر می‌رسد که سری ویوو ایکس 200 به عنوان اولین دستگاه‌ مجهز به تراشه دایمنسیتی 9400 در جهان معرفی خواهد شد و سری X8 اوپو اندکی پس از آن با همین تراشه وارد بازار خواهد شد.

مشخصات سری اوپو Find X8

هر دو گوشی هوشمند دارای یک لنز تله فوتو پریسکوپ خواهند بود. با این حال، با توجه به افشاگری‌های قبلی از Digital Chat Station، انتظار می‌رود که اوپو فایند X8 پرو دارای تنظیمات دوربین چهارگانه با دوربین‌های تله فوتو پریسکوپ دوگانه باشد.

هر دو دستگاه از یک باتری بزرگ سیلیکونی برخوردار خواهند بود. گزارش‌های پیشین نشان می‌دهند که این باتری در Find X8 ظرفیت 5600 میلی آمپر ساعتی و در Find X8 Pro ظرفیت 5700 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. افشاگران درباره سیستم نرم افزاری اظهار نظری نکرده‌اند، با این حال، این سری از گوشی‌های اوپو احتمالا با اندروید 15 و رابط کاربری ColorOS 15 به بازار عرضه خواهند شد.

گفته می‌شود که هر دو گوشی با بدنه شیشه‌ای و در چهار رنگ‌ مشکی، سفید، آبی و صورتی در بازار موجود خواهند شد. البته، به احتمال زیاد مدل پرو در رنگ صورتی در دسترس نخواهد بود.

انتظار می‌رود که مدل اولترا نیز دارای یک صفحه نمایش با وضوح 2K و یک باتری با ظرفیت 6000 یا 6200 میلی آمپر ساعت باشد و از اتصال ماهواره‌ای هم پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات سری اوپو Find X8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر