coinex
otetmarket
propification.com

گوگل پیکسل واچ 3 در دو اندازه با قابلیت‌های جذاب رسما معرفی شد

گوگل پیکسل واچ 3 با ظاهری قدیمی اما ویژگی‌های بسیار جدید معرفی شد. همانطور که گفتیم این ساعت طراحی قبلی را حفظ کرده تا حدی که ممکن است در یک نگاه آن را با پیکسل واچ 2 اشتباه بگیرید. اما خبر خوب اینکه ساعت جدید اکنون در دو اندازه 41 و 45 میلیمتری در دسترس است.

داخل پیکسل واچ 3 از همان تراشه Snapdragon W5+ Gen 1 استفاده می‌شود که در مدل قبلی نیز وجود داشت و شامل مجموعه‌ای از حسگرها مانند مانیتور ضربان قلب، قرائت ECG، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون (SpO2)، دماسنج پوست و GPS است. اما نکته جدید این مدل، چیپ UWB است.

این بدان معناست که گوگل پیکسل واچ 3 اولین ساعت هوشمند اندرویدی است که اتصال UWB را ارائه می‌کند و در صورت گم شدن آن با استفاده از قابلیت Find My Device Google، باز کردن قفل تلفن یا یافتن ابزار را آسان‌تر می‌کند. در صورت داشتن این ویژگی، این ساعت همچنین می‌تواند قفل ماشین شما را باز کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات گوگل پیکسل واچ 3

صفحه نمایش گوگل پیکسل واچ 3 نیز ارتق یافته تر است.براساس گزارش های منتشر شده،هر دو نوع 41 میلی‌متری و 45 میلی‌متری اکنون دارای نمایشگرهایی با حداکثر روشنایی 2000 نیت هستند که نسبت به پیکسل واچ 2 1000 نیتی سال گذشته پیشرفت قابل توجهی است.

شاید برای شما هم اینکه حاشیه صفحه نمایش ها یک میلی‌متر نازک‌تر شده0اند،جالب باشد. نوع 41 میلی‌متری همچنان دارای صفحه‌نمایش 1.2 اینچی است، در حالی که نسخه 45 میلی‌متری اندازه آن به 1.4 اینچ می‌رسد.

گزینه 41 میلی‌متری باتری مشابه نسل قبلی خود – 310 میلی‌آمپر ساعت – را حفظ می‌کند، در حالی که مدل 45 میلی‌متری دارای باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی است. جالب اینجاست که گوگل با صفحه نمایش همیشه روشن، وعده 24 ساعت دوری از شارژر را می‌دهد، که دقیقاً مشابه زمان اجرای Pixel Watch 2 سال گذشته است.

شارژ این دستگاه هم قوی‌تر بوده و می‌تواند 20 درصد سریعتر شارژ شود.

اگر عادت دارید هنگام دویدن صبحگاهی به موسیقی یا پادکست گوش دهید، حتما خوشحال خواهید شد اگر بدانید گوگل پیکسل واچ3 از بلوتوث LE Audio پشتیبانی می‌کند. این یک پروتکل صوتی بلوتوث کم مصرف است که از انرژی کمتری برای پخش آهنگ ها استفاده می‌کند.در واقع این اولین ساعت هوشمند اندرویدی است که چنین عملکردی را ارائه می‌دهد.

گوگل چند ویژگی دیگر مانند بهبود ردیابی دویدن، کنترل دوربین تلفن Pixel، دسترسی مستقیم به Nest Cam یا Nest Doorbell خود را مستقیماً از ساعت و پیمایش با استفاده از Google Maps در حالت آفلاین به بازار عرضه می‌کند.

برخی از ویژگی های جدید ردیابی سلامت نیز در دسترس هستند، از جمله نمره آمادگی، که سطح ریکاوری شما را ارزیابی کرده و به شما نشان می‌دهد که آیا برای تمرین بعدی خود آماده هستید یا نیاز به استراحت بیشتری دارید.

دو رنگ آلومینیوم مشکی مات با بند ابسیدین و آلومینیوم نقره ای جلا با بند چینی برای هر دو مدل گوگل پیکسل واچ3 موجود است.البته مدل 41 میلی متری یک رنگ آلومینیوم طلایی شامپاین با بند Hazel نیز دریافت می‌کند، در حالی که 45 میلی متری دارای گزینه آلومینیوم مات هازل با همان بند Hazel است.

مشخصات گوگل پیکسل واچ3

پیکسل واچ 3 41 میلی‌متری با بلوتوث و وای‌فای با قیمت 349 دلار عرضه می‌شود، در حالی که همین پیکربندی برای مدل 45 میلی‌متری، 399 دلار را برای شما هزینه دارد. اتصال LTE 100 دلار به قیمت استاندارد اضافه می‌کند.

در بریتانیا قیمت‌ها 349/399 پوند و 100 پوند اضافی برای مودم LTE است، در حالی که در اروپای قاره‌ای به قیمت 399/449 یورو و 100 یورو اضافی برای نسخه تلفن همراه است. ارسال در تمام بازارها از 10 سپتامبر آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر