coinex
otetmarket
propification.com

گوشی جدید آنر (احتمالا آنر X60) گواهی 3C چین را دریافت کرده است

گوشی جدید آنر با نام رمز BRC-AN00 در پلتفرم صدور گواهی 3C چین ظاهر شده است. این گوشی به احتمال زیاد آنر X60 نام خواهد داشت.

شرکت آنر در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید با نام رمز BRC-AN00 است. این گوشی اخیرا در مرجع صدور گواهی 3C چین ظاهر شده و انتظار می‌رود که یکی از اعضای سری آنر X60 باشد و جایگزین مدل محبوب آنر X50 شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی جدید آنر در راه است

اطلاعات موجود در گواهینامه 3C نشان می‌دهد که آداپتور برق همراه این گوشی، مدل‌های HN-110320C00 و HN-110320C01، از حداکثر توان خروجی 35 واتی پشتیبانی خواهد کرد. اگرچه جزئیات موجود درباره گوشی BRC-AN00 در حال حاضر محدود است، اما پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه درست مانند نسل قبلی خود یعنی آنر ایکس 50 (Honor X50) با مشخصات میان‌رده و متوسطی به بازار عرضه شود.

گوشی جدید آنر
گواهی 3C

محض یادآوری، گوشی آنر X50 دارای پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام، صفحه نمایش منحنی 6.78 اینچی با نرخ نوسازی بالا و ماژول دوربین دایره‌ای شکل است. حال باید دید که سری آنر ایکس 60 از نظر طراحی، عملکرد و قابلیت‌های دوربین چه برتری‌هایی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. در روزهای آینده، با منتشر شدن اطلاعات بیشتر درباره این گوشی، تصویر واضح‌تری از Honor X60 خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید آنر که احتمالا همان گوشی میان رده آنر X60 است، چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر