coinex
otetmarket
propification.com

سری جدید پیکسل 9 با ویژگی‌های هوش مصنوعی، اما با اندروید 14 عرضه می‌شود

گوگل در مراسمی از گوشی‌های سری جدید پیکسل 9 رونمایی کرد. این سری جدید علاوه بر طراحی تازه و رنگ‌های جدید، به مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز شده‌اند. تاریخ عرضه رسمی این گوشی‌ها 22 اوت اعلام شده اما برخلاف مدل‌های قبلی، سری پیکسل 9 همراه با آخرین نسخه اندروید عرضه نمی‌شود.

همیشه گوشی‌های پیکسل بهترین پلتفرم برای نمایش ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل اندروید بوده‌اند. اما این بار، کاربران سری پیکسل 9 بلافاصله نمی‌توانند از قابلیت‌های جدید اندروید بهره‌مند شوند، زیرا این گوشی‌ها همراه با اندروید 14 عرضه می‌شوند و نه اندروید 15.


بیشتر بخوانید:


سری جدید پیکسل 9 و ویژگی‌های هوش مصنوعی و اندروید 14

با این حال، گوگل برخی از ویژگی‌های جدید اندروید 15 را به اندروید 14 منتقل کرده است. به عنوان مثال، رابط کاربری اسکرین‌شات در پیکسل 9 طراحی جدید اندروید 15 را به خود گرفته است.

پنجره پیش‌نمایش اسکرین‌شات بالای یک سینی جدید به شکل قرص با دکمه‌های گرد قرار گرفته است. همچنین اپلیکیشن اختصاصی برای مدیریت اسکرین‌شات‌ها افزوده شده که به کاربران کمک می‌کند اطلاعاتی از آن‌ها استخراج کنند و به عنوان یادآور نیز کار کند.

سری جدید گوگل پیکسل 9 و ویژگی‌های هوش مصنوعی و اندروید 14

 ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی؛ Gemini Live ، Pixel Studio و Add me

برخی از افزوده‌های هوش مصنوعی به سری پیکسل 9 شامل Gemini Live و Pixel Studio برای تولید تصاویر است. با این ویژگی‌ها، کاربران می‌توانند تصاویر را تنها با وارد کردن متن مورد نظر، ظرف چند ثانیه بر روی دستگاه خود ایجاد کنند.

همچنین ویژگی جدیدی به نام Add me در دوربین وجود دارد که برای آسان‌تر شدن عکس‌برداری گروهی طراحی شده و دو تصویر مختلف که افراد متفاوتی در آن‌ها حضور دارند را ترکیب می‌کند.

از نظر سخت‌افزاری، سری جدید پیکسل 9 با چیپ Tensor G4 عرضه می‌شود. به گفته شرکت، این چیپ جدید قدرتمندتر و بهینه‌تر است و به گوشی‌ها کمک می‌کند تا قابلیت‌های هوش مصنوعی را بهتر اجرا کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر