coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات کامل گلکسی A06 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد

مشخصات کامل گلکسی A06 سامسونگ پیش از عرضه رسمی فاش شده است. این دستگاه به زودی به عنوان یک گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی A06 سامسونگ مدتی است که به پایه ثابت بحث‌های افشاگران و شایعات تبدیل شده و امروز نیز نام آن در نشت دیگری دیده شده است. اگر به یاد داشته باشید، در اوایل ماه جاری، نگاهی به رندرهای گلکسی A06 داشتیم و اکنون، Sudhanshu Ambhore مشخصات کامل این گوشی را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کامل گلکسی A06 سامسونگ

بر اساس گفته‌های Sudhanshu Ambhore، گوشی جدید سامسونگ دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی PLS LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل خواهد بود. نرخ نوسازی این گوشی برخلاف دیگر گوشی‌های اقتصادی اخیر، در 60 هرتز استاندارد باقی خواهد ماند. منبع قدرت این گوشی نیز پردازنده هلیو G85 مدیاتک خواهد بود که یک تراشه‌ رایج در اغلب دستگاه‌های ابتدایی است.

مشخصات کامل گلکسی A06
Samsung Galaxy A06

بخش دوربین هیچ ارتقایی نسبت به نسل قبلی نداشته و شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی در پنل پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلو می‌شود. شایان ذکر است که دوربین سلفی این گوشی داخل یک بریدگی قطره‌ای شکل قرار می‌گیرد.

گفته می‌شود که منبع تغذیه Galaxy A06 یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی خواهد بود. بخش نرم‌افزاری نیز با سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند و انتظار می‌رود که سامسونگ دو سال به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل و چهار سال وصله‌های امنیتی را برای این گوشی منتشر کند.

از دیگر مشخصات گلکسی A06 می‌توان به ابعاد 167.3 در 77.3 در 8.0 میلی‌متر، وزن 196 گرم، اسکنر اثر انگشت جانبی و Samsung Knox Vault برای محافظت بیشتر از داده‌ها اشاره کرد.

ظاهرا گزینه‌های ذخیره سازی به دو پیکربندی محدود خواهد شد: 4 گیگابایت رم با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی. با این حال، خوشبختانه، یک اسلات کارت حافظه microSD وجود خواهد داشت که امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت را فراهم می‌کند. در نهایت، تجربه صوتی را داریم که از طریق یک اسپیکر تک با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

متاسفانه درباره قیمت گلکسی A06 هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که این جزئیات نیز در روزهای آینده فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کامل گلکسی A06 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر