coinex
otetmarket
propification.com

Gemini Live برای گوشی‌های سامسونگ و پیکسل عرضه شد

در جریان کنفرانس “Made by Google 2024″، شرکت گوگل از عرضه‌ی ویژگی جمینای لایو خبر داد و هم‌اکنون این قابلیت در گوشی‌های پیکسل و سایر گوشی‌های اندرویدی در دسترس قرار گرفته است.

آیکون Gemini Live یک موج صوتی با نشانه‌ای از یک جرقه است که در گوشه‌ی پایین سمت راست رابط کاربری Gemini ظاهر می‌شود.

گوگل در معرفی این ویژگی جدید می‌گوید: “سلام، من Gemini هستم. ما در حال شروع یک گفتگوی زنده هستیم که به شما امکان می‌دهد موضوعات و ایده‌های پیچیده را با گفتگو بررسی کنید.”


بیشتر بخوانید:


کار کردن با ویژگی جمینای لایو

در ابتدای هر مکالمه، یک راهنمای مقدماتی توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید با دکمه‌های بزرگی که در پایین صفحه قرار دارند مکالمه را “نگه دارید” یا “پایان دهید”، یا بگویید “توقف”.

گوگل اعلام کرده که در حال حاضر افزونه‌های Gemini در حالت Live در دسترس نیستند، اما به زودی این قابلیت اضافه خواهد شد تا به شما امکان کنترل گوشی و دسترسی به برنامه‌های دیگر مانند جیمیل، یوتیوب و غیره از طریق صدا را بدهد.

رابط کاربری تمام صفحه‌ی Gemini Live بسیار ساده و تمیز است. شما می‌توانید از این برنامه خارج شوید و همچنان مکالمه را ادامه دهید، یا صفحه را قفل کنید یا خاموش کنید تا همچنان به گفتگو ادامه دهید. در این صورت، یک اعلان “Live with Gemini” نمایش داده می‌شود که نشان می‌دهد میکروفون فعال است و دکمه‌ای برای پایان دادن به حالت Live دارد.

پس از پایان مکالمه، متن مکالمه شما با Gemini به صورت یک متن نمایش داده می‌شود. این متن در لیست تاریخچه‌ی اخیر مانند هر چت متنی دیگری ظاهر می‌شود. شما می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه Live در گوشه، مکالمه را مجدداً شروع کنید.

کار کردن با ویژگی جمینای لایو

در تنظیمات Gemini، یک گزینه جدید برای “قطع کردن پاسخ‌های زنده” و یک گزینه “صدای Gemini” وجود دارد که به شما امکان انتخاب از بین 10 صدا که به نام صور فلکی نام‌گذاری شده‌اند را می‌دهد. این صداهای جدید خارج از حالت Z بانداژ عنواناتتلیه نیز در دسترس هستند.

تا کنون، ما شاهد فعال شدن Gemini Live در دستگاه‌های پیکسل و سامسونگ هستیم و عرضه‌ی گسترده‌تر برای تمامی گوشی‌های اندرویدی در حال انجام است. برای استفاده از این ویژگی نیاز به اشتراک Gemini Advanced دارید و این ویژگی به صورت جهانی و به زبان انگلیسی کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5google

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر