coinex
otetmarket
propification.com

فناوری جدید شارژ 320 وات ریلمی، باتری را در کمتر از 5 دقیقه پر می‌کند

شرکت Realme به تازگی از از فناوری جدید شارژ سریع خود پرده‌برداری کرد که توجه زیادی به دنبال داشت. این فناوری که شارژ سوپرسونیک 320 وات نامیده می‌شود، به عنوان سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی‌های هوشمند در جهان معرفی شده است.

طبق اعلام ریلمی، این فناوری می‌تواند باتری گوشی هوشمند را در 4 دقیقه و 30 ثانیه به طور کامل شارژ کند. همچنین، در مدت یک دقیقه، باتری را تا 26٪ پر می‌کند و در کمتر از دو دقیقه، شارژ آن را به بیش از 50٪ می‌رساند.


بیشتر بخوانید:


مقایسه عملکرد فناوری جدید شارژ سریع 320 وات ریلمی با 300 وات ردمی

این فناوری جدید شارژ 320 وات Realme در مقایسه با فناوری شارژ 300 وات ردمی که باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی را در 4 دقیقه و 55 ثانیه به طور کامل شارژ می‌کند، کمی سریع‌تر است. این در حالی است که فناوری Realme می‌تواند یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی را در کمتر از 5 دقیقه کاملاً شارژ کند.

آداپتور برق 320 وات Realme که “جیبی کنون” (Pocket Cannon) نامیده می‌شود، با چگالی توان 3.3 وات بر سانتی‌متر مکعب و اندازه‌ای مشابه با شارژر 240 وات ریلمی ارائه شده است.

این آداپتور همچنین با تمامی پروتکل‌های شارژ اصلی از جمله UFCS (تا 320 وات)، PD و SuperVOOC سازگار بوده و دو پورت USB-C برای شارژ همزمان دارد؛ (150 وات برای گوشی‌های Realme و 65 وات برای لپ‌تاپ‌های سازگار)

مقایسه عملکرد فناوری جدید شارژ سریع 320 وات ریلمی با 300 وات ردمی
فناوری جدید شارژ سریع 320 وات

 

در کنار این آداپتور، Realme از ترانسفورماتور “ولتاژ ایرگپ” نیز رونمایی کرد. این ترانسفورماتور با استفاده از تبدیل الکترومغناطیسی بدون تماس، ولتاژ بالا را در برابر خرابی‌های مداری از باتری ایزوله می‌کند تا شارژی ایمن را تضمین کند.

ریلمی  می‌گوید این ترانسفورماتور کوچک‌تر از نوک انگشت است و ولتاژ را به 20 ولت کاهش می‌دهد تا از باتری محافظت کند. این فناوری همچنین دارای بازدهی تبدیل انرژی بالا و مدیریت حرارتی مؤثری است که به فناوری شارژ سوپرسونیک 320 وات کمک می‌کند تا به بازدهی حدود 98 درصدی دست یابد.

علاوه بر شارژ 320 وات، Realme باتری 4420 میلی‌آمپر ساعتی با طراحی فشرده نیز معرفی کرد. این باتری شامل چهار سلول می‌شود که هر یک کمتر از 3 میلی‌متر ضخامت دارند و ظرفیت آن نسبت به طراحی‌های سنتی 10٪ افزایش یافته است.

رویداد Realme فقط محدود به معرفی باتری و شارژ نبود. این برند همچنین از دکمه حالت جامد و نمایشگر ضد انعکاس نور برای گوشی‌های هوشمند خود پرده‌برداری کرد.

این دکمه حالت جامد دارای قابلیت اسلایدی برای عملکرد بی‌وقفه و دستورات لمسی شهودی برای زوم سریع و کلیک‌های فوری است که حس استفاده از یک دوربین تخصصی را به کاربر القا می‌کند.

مقایسه عملکرد فناوری جدید شارژ سریع 320 وات ریلمی با 300 وات ردمی
فناوری جدید شارژ سریع باتری را در 4:12َ شارژ کامل می‌کند

نمایشگر ضد انعکاس نیز که از ساختار چشم شب‌پره الهام گرفته شده است، بازتاب‌ها را تا 80٪ کاهش می‌دهد و تجربه‌ای مشابه کاغذ برای مشاهده راحت‌تر در نور شدید خورشید فراهم می‌کند. این نمایشگر همچنین دید واضح در سطح روشنایی پایین و کاهش مصرف انرژی را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، Realme درباره فناوری تصویر متحرک هوش مصنوعی و فناوری وضوح بالا بازی‌های هوش مصنوعی نیز صحبت کرد. فناوری تصویر متحرک هوش مصنوعی با استفاده از NEXT AI، یک تصویر واحد را به یک ویدئوی 25 فریم پویا تبدیل می‌کند، در حالی که فناوری وضوح بالا بازی‌های هوش مصنوعی با استفاده از هوش مصنوعی در دستگاه، تصاویر صاف و واضح را ارائه می‌دهد. همچنین، فناوری Holo Audio Realme تجربه بازی فراگیر را با امکان تنظیم موقعیت صدا برای جلوگیری از تداخل تماس‌های ورودی با تمرکز بر روی بازی ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر