coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات کلیدی موتو G45 فایوجی به همراه تاریخ عرضه فاش شد

مشخصات کلیدی موتو G45 فایوجی به همراه تاریخ عرضه آن اعلام شده است. صفحه فرود این گوشی در Flipkart فعال شده و به زودی شاهد عرضه آن در هند خواهیم بود.

سری G موتورولا قبلا چندین گوشی مانند Moto G64 5G و Moto G85 5G را در هند دریافت کرده است. این برند متعلق به لنوو اکنون از ورود یک گوشی جدید به سری G خبر داده است. اگرچه شایعات اخیر همگی درباره گوشی‌ای به نام Moto G35 5G هستند، گزارش جدیدی از SmartPrix نشان می‌دهد که این برند در حال کار روی یک میان رده دیگر با نام Moto G45 5G است. در ادامه تمام جزئیات فاش شده درباره این گوشی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه موتو G45 فایوجی

موتورولا رسما تایید کرده است که گوشی Moto G45 5G در تاریخ 21 آگوست در کشور هند رونمایی خواهد شد. جالب است بدانید که صفحه پشتیبانی این گوشی نیز در وب‌سایت Flipkart فعال شده است.

موتو G45 فایوجی

طراحی موتو G45 فایوجی

موتو جی 45 فایوجی دارای یک صفحه ‌نمایش با حاشیه‌های ضخیم و یک سوراخ پانچ در بالا خواهد بود. در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین برجسته وجود خواهد داشت که میزبان دو دوربین و یک فلاش LED کپسولی خواهد بود. این گوشی به احتمال زیاد در سه رنگ آبی، سبز و سرخابی در بازار موجود خواهد شد.

مشخصات موتو G45 فایوجی

بر اساس اطلاعات موجود در گزارش SmartPrix، موتو G45 5G دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با وضوح HD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. چیپست اسنپدراگون 6s نسل 3 کوالکام به همراه رم 4 گیگابایتی قدرت این گوشی را تامین خواهد کرد. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مقدار فضای ذخیره‌سازی این گوشی در دست نیست.

موتو G45 فایوجی

انرژی مورد نیاز موتو G45 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از طریق پورت USB تایپ C تامین خواهد شد. سیستم تصویربرداری نیز شامل یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود.

قیمت موتورولا موتو G45 فایوجی در هند

گفته می‌شود که گوشی موتو G45 5G موتورولا با قیمت تقریبی 15000 روپیه‌ای (معادل 178 دلار) در بازار هند به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود که این گوشی در اواخر ماه جاری در کشور هند عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید موتورولا یعنی موتو G45 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر