coinex
otetmarket
propification.com

گوشی اقتصادی موتورولا با نام موتو جی 35 (Moto G35) در راه است

گوشی اقتصادی موتورولا از سری محبوب و پر طرفدار G در راه است. این گوشی موتو G35 فایوجی نام داشته و به زودی وارد بازار خواهد شد.

ظاهرا موتورولا در حال کار بر روی یک گوشی ارزان قیمت جدید در سری محبوب G خود است. نسخه جهانی موتو G35 اخیرا بر روی تعدادی از پلتفرم‌های صدور گواهی ظاهر شده و به ما چشم اندازی از مشخصات کلیدی و سایر جزئیات را ارائه داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی اقتصادی موتورولا

در گزارشی که در وب‌سایت 91Mobiles منتشر شده، گفته شده است که گوشی موتورولا موتو G35 در بسیاری از مراجع صدور گواهی جهانی شناسایی شده است. از مهم‌ترین این پلتفرم‌ها می‌توان به Geekbench ،TUV ،EUT ،FCC ،EEC ،IMEI و UL Demko اشاره کرد. با نگاهی به این مراجع به راحتی می‌توان به یک تصویر کلی از آنچه که پیش رو است رسید.

گوشی اقتصادی موتورولا

نسخه جهانی موتورولا G35 دارای شماره مدل XT2433-1 ،T2433-2 ،XT2433-3 ،XT2433-4 و XT2433-5 است. به لطف گواهی EUT، ما می‌دانیم که این گوشی از شبکه اتصالی 5G پشتیبانی خواهد کرد. پایگاه داده و اطلاعات UL Demko نیز نشان می‌دهد که این دستگاه با یک بسته باتری نسبتا بزرگ 4850 میلی آمپر ساعتی تغذیه خواهد شد.

در همین حال، گواهی TUV اطلاعاتی درباره آداپتور دستگاه را فاش کرده که بر این مبنا موتو جی 35 فایوجی از شارژ سریع سیمی 20 واتی پشتیبانی خواهد کرد. اما یکی از مهم‌ترین افشاگری‌ها از وب‌سایت GeekBench می‌آید.

این وب‌سایت نه تنها به عملکرد کلی دستگاه اشاره داشته بلکه بیشتر مشخصات کلیدی را فاش کرده است. طبق اطلاعات موجود در این پلتفرم، موتورولا G35 5G به تراشه UNISOC T760 و حداقل 8 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. این گوشی در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک بنچ به ترتیب به امتیازهای 743 و 2363 دست یافته و بر روی سیستم عامل اندروید 14 اجرا خواهد شد.

با این اوصاف به نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد با گوشی موتو G35 فایوجی جان تازه‌ای به سری G خود ببخشد. موتورولا در این سری از گوشی‌های خود همیشه محصولاتی را معرفی کرده است که به دلیل قیمت پایین و مقرون‌به‌صرفه مورد استقبال قرار گرفته‌اند و بنابراین موتو G35 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این گوشی جانشین مستقیم Moto G34 خواهد بود اما متأسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و قیمت آن در دست نیست. با این حال، انتظار می‌رود که تاریخ عرضه Moto G35 بسیار نزدیک باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اقتصادی موتورولا یعنی موتو G35 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر