coinex
otetmarket
propification.com

گوشی فوق اقتصادی ردمی A3x در هند عرضه شد [+تصاویر و رنگ‌بندی]

حدود دو ماه پیش زیر برند شیائومی از گوشی جدیدش ردمی A3x رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در چهار رنگ مشکی نیمه شب، سبز اقیانوسی، سبز زیتونی و سفید ستاره‌ای وارد بازار هند شد.

ردمی A3x هم اکنون در وب‌سایت هندی شیائومی در پیکربندی‌های 3/64 گیگابایتی و 4 گیگابایتی/128 گیگابایتی به‌ترتیب با قیمت‌های 6999 INR (85/75 دلار) و INR7999 (95 دلار/85 یورو) قابل خریداری است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی A3x

ردمی A3x از تراشه Unisoc T603 قدرت گرفته و از ابتدا اندروید 14 را با MIUI اجرا می‌کند. شیائومی وعده دو به‌روزرسانی بزرگ اندروید و سه سال وصله‌های امنیتی را داده بود، اما تعداد دفعات عرضه آن‌ها را فاش نکرد.

ردمی A3x حول یک LCD 6.71 اینچی 90 هرتز HD+ با محافظ گوریلا گلس 3 ساخته شده و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی انرژی آن را تامین می‌کند.

یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه قرار گرفته و دوربین دوگانه پشتی آن را یک دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و یک واحد کمکی تشکیل می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این دستگاه می‌توان به جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اسلات کارت microSD اختصاصی، اسکنر اثر انگشت کناری و پورت USB-C اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی ردمی A3x چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر