coinex
otetmarket
propification.com

سامسونگ گلکسی S24 FE گواهی BIS هند را دریافت کرد؛ عرضه نزدیک است

گوشی مورد انتظار سامسونگ گلکسی S24 FE در پلتفرم صدور گواهی BIS ظاهر شده است. این گوشی به زودی و احتمالا در ماه اکتبر وارد بازار هند خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گلکسی فن ادیشن (Samsung Galaxy S24 FE) در سطح جهانی است. صفحه پشتیبانی این گوشی قبلا در وب‌سایت رسمی شرکت سازنده فعال شده و پس از آن در گزارشی مشخصات نمایشگر و باتری این گوشی فاش شده است. علاوه بر این، در روزهای اخیر یک‌سری تصاویر تبلیغاتی از Galaxy S24 FE منتشر شده که تا حدودی ما را با طراحی این دستگاه آشنا می‌کند. در گزارش دیگری ادعا شده است که این گوشی فن ادیشن سامسونگ در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد. اکنون نیز تیم 91mobiles سامسونگ گلکسی اس 24 اف ای را در وب‌سایت صدور گواهی BIS شناسایی کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی BIS سامسونگ گلکسی S24 FE

همان‌طور که گفته شد، گوشی Galaxy S24 FE در مرجع صدور گواهی BIS با شماره مدل SM-S721B/DS ظاهر شده است. یعنی همان شماره مدلی که قبلا در صفحه پشتیبانی سامسونگ به Galaxy S24 FE اختصاص داده شده است.

متاسفانه گواهی BIS به جز شماره مدل هیچ اطلاعاتی را درباره مشخصات یا طراحی دستگاه ارائه نداده، با این حال نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان عرضه این گوشی در بازار هند است.

سامسونگ گلکسی S24 FE
گواهی BIS گلکسی S24 FE

بنابراین به احتمال زیاد، شایعه عرضه جهانی در ماه اکتبر به حقیقت خواهد پیوست. علاوه بر این، به لطف افشاگران ما می‌دانیم که طراحی گلکسی S24 FE بسیار مشابه گلکسی اس 24 بوده و رنگبندی حداقل شامل پنج رنگ سبز، زرد، مشکی، آبی و نقره‌ای/ سفید خواهد بود.

مشخصات گلکسی S24 FE سامسونگ

خوشبختانه به لطف اطلاعات موجود در وب‌سایت Geekbench تا حدودی از مشخصات کلیدی گلکسی S24 FE آگاه هستیم. گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی اس 24 FE دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی 120 هرتزی با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس خواهد بود. چیپست به کار رفته در این دستگاه اگزینوس 2400e خواهد بود که با پردازنده گرافیکی Xclipse 940 سامسونگ و حداقل 8 گیگابایت رم جفت خواهد شد.

منبع تغذیه یک باتری 4565 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و تنظیمات دوربین پشتی سه‌گانه از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر تشکیل خواهد شد. در پنل جلویی نیز یک دوربین 10 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی تعبیه خواهد شد. این دستگاه با رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار کرده و از چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) پشتیبانی خواهد کرد.

با این حال، توجه داشته باشید که اکثر این مشخصات در حد شایعه و حدس و گمان هستند و تا زمان عرضه هیچ چیز قطعی نیست. انتظار می‌رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره Samsung Galaxy S24 FE منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر