coinex
otetmarket
propification.com

شیائومی میکس فلیپ آپدیت HyperOS 1.0.11.0 را در چین دریافت کرد

آپدیت جدید HyperOS برای شیائومی میکس فلیپ منتشر شد. این آپدیت فعلا فقط در کشور چین منتشر شده و وصله امنیتی آگوست 2024 را هم در برمی‌گیرد.

شیائومی امروز یک به‌روزرسانی بزرگ را برای گوشی تاشو شیائومی Mix Flip خود منتشر کرده است. این به‌روزرسانی که نسخه HyperOS 1.0.11.0 UNICNXM را دربرمی‌گیرد حدودا 625 مگابایت حجم داشته و طیف وسیعی از پیشرفت‌ها (به ویژه عملکرد صفحه نمایش خارجی) و ویژگی‌های جدید را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت HyperOS 1.0.11.0 برای شیائومی میکس فلیپ

در آپدیت جدید HyperOS برای گوشی Xiaomi Mix Flip قابلیت‌های جدید و کاربردی برای مصرف‌کنندگان در نظر گرفته شده است. برای مثال می‌توان به پنجره پاپ‌آپ هوشمند صفحه‌نمایش خارجی اشاره کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون باز کردن گوشی خود، اطلاعات مهمی مانند جزئیات سفر، پیشرفت پیک در تحویل غذا و کدهای تأیید را مستقیما روی نمایشگر خارجی مشاهده کنند.

همچنین کاربران می‌توانند با ضربه زدن بر روی ویجت‌های صفحه نمایش خارجی برنامه‌ها را مستقیما باز کنند و دسترسی سریع‌تر و راحت‌تری به برنامه‌های پرکاربرد خود داشته باشند.

شیائومی میکس فلیپ

علاوه بر این، صفحه‌نمایش خارجی اکنون از برنامه‌های کاربردی دیگری از جمله Mi Home و Happy Match پشتیبانی کرده و از این رو کارهای روزمره را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

در کنار این ویژگی‌های جدید، شیائومی ثبات کلی سیستم را هم بهینه کرده و با این اقدام، تجربه کاربری روان‌تر و مطمئن‌تری را تضمین کرده است. حالت تاریک (dark mode) روی صفحه نمایش خارجی نیز بهبود یافته و دید بهتر و سهولت استفاده در شرایط کم نور را فراهم می‌کند.

به طور کلی، این به‌روزرسانی، سازگاری صفحه نمایش خارجی با برنامه‌های محبوبی مانند WeChat و Douyin را بهبود بخشیده و باعث می‌شود که این برنامه‌ها به‌طور یکپارچه‌تری روی نمایشگر خارجی اجرا ‌شوند. شیائومی همچنین برخی از باگ‌ها و مشکلات را در این به‌روزرسانی برطرف کرده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به مشکلات غیرعادی در سناریوهای خاص و مشکلات موجود در راه‌اندازی مجدد برنامه‌ها روی صفحه خارجی اشاره کرد. تمام این تغییرات، تجربه کلی کاربر را از کار با گوشی بهبود می‌بخشند.

علاوه بر این، وصله امنیتی آگوست 2024 نیز در به‌روزرسانی ادغام شده و آخرین پیشرفت‌های امنیتی را برای محافظت از دستگاه و داده‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مشخصات شیائومی میکس فلیپ

شیائومی Mix Flip که در اوایل سال جاری به بازار عرضه شد، دارای یک صفحه نمایش داخلی 6.86 اینچی LTPO با وضوح 1.5K، حداکثر روشنایی 3000 نیت، فناوری HDR10 پلاس، فناوری Dolby Vision و محافظ شیشه UTG است. برای صفحه نمایش خارجی نیز از یک پنل 4 اینچی 1.5K با روشنایی و قابلیت HDR مشابه استفاده شده است.

این دستگاه به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با پردازنده گرافیکی Adreno 750، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز شده و بر روی رابط کاربری HyperOS شیائومی مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اجرا می‌شود. از دیگر مشخصات برجسته این دستگاه می‌توان به دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت جانبی و باتری 4780 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت HyperOS 1.0.11.0 برای شیائومی میکس فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر