coinex
otetmarket
propification.com

آیکو نئو 10 و آیکو نئو 10 پرو به تراشه‌های پرچمدار و فریم فلزی مجهز می‌شوند

اطلاعات جدیدی که توسط Digital Chat Station منتشر شده نشان می‌دهد که دو گوشی آیکو نئو 10 و آیکو نئو 10 پرو از تراشه‌های پرچمدار کوالکام و مدیاتک برخوردار خواهند بود.

اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته، برند iQOO سری iQOO 12 و سری iQOO Neo 9 را به ترتیب در ماه‌های نوامبر و دسامبر در چین رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد استراتژی مشابهی را در سال جاری اتخاذ کند. یک نشت جدید نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار بر روی سری گوشی‌های هوشمند آیکو Neo 10 برای بازار چین است. امروز نیز پیش از عرضه مورد انتظار در سه ماهه چهارم سال جاری، افشاگری به نام Digital Chat Station جزئیات کلیدی سری آیکو Neo 10 را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آیکو نئو 10 و آیکو نئو 10 پرو

بر اساس گفته‌های DCS، نسل بعدی سری iQOO Neo به چیپست‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و دایمنسیتی 9400 مدیاتک مجهز خواهند شد. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 نیز برای گوشی‌های بعد از سری نئو در نظر گرفته شده است.

آیکو نئو 10

از این رو، گفته می‌شود که آیکو 13 ممکن است پس از سری آیکو نئو 10 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام در سال جاری به بازار عرضه شود. افشاگر درباره اینکه کدام تراشه در کدام مدل به کار رفته حرفی به میان نیاورده است اما به احتمال زیاد نسخه پایه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و نسخه پرو با تراشه Dimensity 9400 وارد بازار خواهد شد.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در پستی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده گفته شده است که مدل‌های iQOO Neo 10 برخلاف سری آیکو Neo 9 که دارای قاب پلاستیکی بودند، به قاب وسط فلزی مجهز خواهند بود. همچنین ممکن است که مدل‌های Neo 10 با باتری‌های سیلیکونی با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع، احتمالا بیش از 100 وات، به بازار عرضه شوند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این دستگاه‌ها دارای یک صفحه‌نمایش مسطح با وضوح 1.5K و حاشیه‌های بسیار باریک باشند و همچنین در بخش‌های محافظت از چشم و کیفیت صفحه‌نمایش بهبود یافته باشند.

محض یادآوری، سری iQOO Neo 9 سال گذشته شامل دو مدل آیکو Neo 9 و آیکو Neo 9 Pro بود. چیپست‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و دایمنسیتی 9300 مدیاتک به ترتیب قدرت این دو دستگاه را تامین می‌کردند. مدل پرو این سری در انحصار بازار چین باقی ماند اما مدل پایه برای ورود به بازارهای جهانی تغییر نام داد. متاسفانه در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره عرضه جهانی سری آیکو Neo 10 در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی آیکو نئو 10 و آیکو نئو 10 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر