coinex
otetmarket
propification.com

گلکسی واچ 7 و گلکسی‌ واچ اولترا به طور خودکار در هنگام شارژ روشن می‌شوند

اگر شما هم از روشن کردن گلکسی واچ خود پس از اتمام باتری خسته شده‌اید؛ اگر شما هم دوست دارید پس از اتمام باتری گلکسی واچتان به طور خودکار روشن شود، با ما همراه باشید چراکه غول فناوری کره‌ای، گزینه‌ای به گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ‌ اولترا اضافه کرده که این مشکل را برطرف می‌کند.

سامسونگ در جدیدترین ساعت هوشمند خود، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا به نیاز کاربران پاسخ داده است. این گجت‌ها دارای تنظیماتی هستند که اگر آنها را فعال کنید، در هنگام شارژ به طور خودکار روشن می‌شود.

ساعت‌های هوشمند به کندی شارژ می‌شوند. هنگامی که آنها به صفر می‌رسند، چند دقیقه طول می‌کشد تا فرآیند شارژ شروع شود. در نتیجه، ممکن است مدتی طول بکشد تا ساعت روشن شود. این می‌تواند برای هر کسی که می‌خواهد ساعت هوشمند خود را در اسرع وقت دوباره به کار بیاندازد ناامید کننده باشد.


بیشتر بخوانید:


نحوه‌ی تنظیم گلکسی واچ 7 یا گلکسی‌ واچ اولترا برای روشن شدن خودکار هنگام شارژ

با وجود ساعت‌های Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch Ultra، دیگر نیازی به نگرانی در این باره نیست. شما می‌توانید در منوی تنظیمات این ویژگی را فعال کنید تا ساعت به‌محض شروع شارژ به‌طور خودکار روشن شود.

مراحل فعال‌سازی این ویژگی به شرح زیر است:

  1. تنظیمات ساعت را باز کنید (از بالای صفحه به پایین بکشید و روی آیکون چرخ‌دنده در منوی سریع ضربه بزنید).
  2. گزینه Device care را انتخاب کرده و سپس Battery را بزنید.
  3. به پایین صفحه اسکرول کنید تا گزینه Auto power on را پیدا کرده و آن را فعال کنید.

این ویژگی ممکن است بخشی از نسخه جدید One UI 6 Watch باشد. One UI 6 Watch جدیدترین نسخه نرم‌افزار ساعت‌های هوشمند سامسونگ است که بر پایه Wear OS 5 ساخته شده و به زودی برای ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر سامسونگ نیز عرضه خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر