coinex
otetmarket
propification.com

گلکسی Z Fold 6 Slim از پنل پشتی تیتانیومی برخوردار خواهد بود

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ برای کاهش وزن و ضخامت گوشی گلکسی Z Fold 6 Slim خود از پنل پشتی تیتانیومی استفاده خواهد کرد.

از آنجایی که تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند تلاش می‌کنند تا گوشی‌های تاشو خود را تا حد ممکن نازک‌تر و سبک‌تر کنند، سامسونگ نیز مجبور است که همین رویه را در پیش گیرد. گوشی‌های گلکسی زد فلیپ سامسونگ در حال حاضر باریک‌تر از سایر گوشی‌های تاشو موجود در بازار هستند. با این حال، نمی‌توان این ادعا را برای سری گلکسی زد فولد نیز صحیح دانست.

البته انتظار می‌رود که سامسونگ در اواخر سال جاری با گوشی جدید خود یعنی گلکسی زد فولد 6 اسلیم به این چالش پاسخ دهد. اگرچه این نام هنوز از سوی شرکت سازنده تایید نشده اما شایعات حاکی از آن هستند که این دستگاه دارای طراحی باریک‌تر و سبک‌تری نسبت به مدل پایه خواهد بود. اکنون، گزارش جدیدی از رسانه‌های کره‌ای نشان می‌دهد که تیتانیوم می‌تواند یک ماده کلیدی در دستیابی به این هدف باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی گلکسی Z Fold 6 Slim

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال بررسی امکان استفاده از تیتانیوم برای صفحه پشتی Galaxy Z Fold 6 Slim است. صفحه پشتی یک بخش مهم و کلیدی در گوشی‌های تاشو است زیرا از صفحه نمایش تاشو و لولا نگهداری می‌کند. در مدل‌های فعلی گلکسی زد فولد، سامسونگ از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن (CFRP) برای این قطعه استفاده کرده است.

گلکسی Z Fold 6 Slim

با این حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد برای گلکسی Z Fold 6 اسلیم به صفحه پشتی تیتانیومی روی بیاورد. تیتانیوم به دلیل استحکام و وزن سبک خود بسیار شناخته شده است؛ این موارد می‌توانند باعث دوام بیشتر و حمل آسان‌تر گوشی شوند. اگرچه هنوز هم CFRP یک گزینه روی میز محسوب می‌شود اما به نظر می‌رسد که سامسونگ در پایان از تیتانیوم استفاده خواهد کرد.

با این وجود، در ماه می، مشخص شد که گلکسی زد Fold 6 اسلیم از قلم S پشتیبانی نخواهد کرد. یکی از دلایل اصلی این امر می‌تواند صفحه پشتی تیتانیومی باشد. تیتانیوم با دیجیتایزری که به قلم اجازه کار می‌دهد تداخل ایجاد می‌کند و احتمالا به همین دلیل است که سامسونگ از تیتانیوم در مدل‌های قبلی گلکسی Z Fold استفاده نکرده است. البته گلکسی اس 24 اولترا هم دارای قاب تیتانیومی است، اما به دلیل اینکه قاب پشت نمایشگر قرار نمی‌گیرد، این مشکل ایجاد نمی‌شود.

گفته می‌شود که گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اسلیم بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر سال جاری معرفی خواهد شد. با این حال، ظاهرا قرار است که این مدل منحصر به بازار کره و چین باشد. عرضه جهانی در حال حاضر محتمل به نظر نمی‌رسد و یکی از دلایل آن می‌تواند قیمت بالا این گوشی باشد. پیش بینی می‌شود که قیمت گلکسی زد فولد 6 اسلیم بیش از 2000 دلار باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره استفاده از تیتانیوم در گوشی گلکسی Z Fold 6 Slim چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر