coinex
otetmarket
propification.com

رندر ردمی K80 Pro از یک بازطراحی بزرگ و جدید خبر می‌دهد

امروز در یک گزارش جدید از یک منبع قابل اعتماد رندر ردمی K80 Pro به نمایش گذاشته شده است. ظاهرا ردمی طراحی متفاوتی را برای پنل پشتی نسل جدید در نظر گرفته است.

همان‌طور که می‌دانید، سری Redmi K80 در پایگاه داده و اطلاعات IMEI مشاهده شده و این به این معنی است که دستگاه مذکور به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این در حالی است که سری Redmi K70 در نوامبر سال گذشته به بازار عرضه شد.

اکنون، در یک گزارش جدید از یک منبع آگاه، رندر Redmi K80 Pro به اشتراک گذاشته شده و طراحی پنل پشتی دستگاه را آشکار کرده است. برای مشاهده تصویر فاش شده از این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندر ردمی K80 Pro

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در طراحی ردمی K80 پرو از جزیره دوربین بزرگ مستطیلی شکل فاصله گرفته شده و به جای آن از ماژول دوربین دایره‌ای شکل استفاده شده است. یکی دیگر از تفاوت‌های قابل توجه، محل قرارگیری لوگوی Redmi است که به جای اینکه مانند مدل قبلی به صورت افقی در مرکز قرار گیرد، در گوشه سمت چپ پایین گوشی به صورت عمودی قرار گرفته است.

رندر ردمی K80 Pro
Redmi K80 Pro render

البته با اینکه طراحی جزیره دوربین تغییر کرده اما به نظر می‌رسد که محل قرارگیری سنسورهای دوربین و فلاش ثابت مانده است. شایان ذکر است که این رندر با شایعات قبلی که توسط افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی یعنی Digital Chat Station منتشر شده بود نیز مطابقت دارد.

گفته می‌شود که Redmi K80 Pro در قابلیت‌های تصویربرداری نسبت به نسل قبلی بهبود خواهد یافت و از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ برخوردار خواهد بود. محض یادآوری، سیستم دوربین ردمی K70 Pro از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 1/1.55 ​​اینچی، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

سال گذشته، دو گوشی ردمی K70 و ردمی K70 پرو به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به بازار عرضه شدند. حال، شایعه شده است که این شرکت از تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 و اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام به ترتیب برای مدل‌های پایه و پرو نسل جدید استفاده خواهد کرد. این دو گوشی به احتمال زیاد با یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی 120 واتی وارد بازار خواهند شد.

همچنین انتظار می‌رود که سری ردمی K80 از اسکنر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک ارتقا یابد و تجربه بازگشایی قفل بهتری را ارائه دهد. از نظر صفحه نمایش نیز انتظار می‌رود که کل مدل‌های این سری به صفحه نمایش تخت OLED با وضوح 2K مجهز شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندر ردمی K80 Pro و طراحی جدید شرکت ردمی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر