coinex
otetmarket
propification.com

واتساپ ویژگی بررسی حریم خصوصی را آزمایش می‌کند؛ راه جدید واتساپ برای امنیت بیشتر

واتساپ، بخشی از خانواده بزرگ متا ویژگی بررسی حریم خصوصی را در اختیار کاربران قرار داده تا افراد بتوانند نظارت بیشتری بر محتوای خود داشته باشند.

آخرین نسخه بتای واتساپ برای iOS و اندروید از روش جدیدی برای دسترسی به صفحه بررسی حریم خصوصی رونمایی کرده است. برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در حال حاضر گزینه جدیدی را در پایین تنظیمات حریم خصوصی خود برای دسترسی سریع به بررسی ویژگی‌های ارائه شده،مشاهده کرده‌اند.

هدف از ویژگی بررسی حریم خصوصی این است که کاربران را طی چندین مرحله راهنمایی کند تا تنظیمات حریم خصوصی آنها را مطابق با ترجیحات آنها تنظیم کنند.


بیشتر بخوانید:


اهمیت ویژگی بررسی حریم خصوصی

بخش مهم حریم خصوصی شما معمولا به اینکه چه افرادی می‌توانند پروفایل شما را چک کرده و یا از آخرین وضعیت حضور شما در این برنامه آگاهی پیدا کنند، مربوط می‌شود. البته اینکه چه افرادی می‌توانند شما را به گروه ها هم دعوت کنند مهم است اما هرچه که هست با قابلیت بررسی حریم خصوصی شما کنترل بیشتری دارید.

با افزودن قابلیت جدید، بررسی حریم خصوصی برای شما ساده‌تر می‌شود. قابلیت بررسی حریم خصوصی قطعا گامی در مسیر درست است.

همانطور که می‌دانید، متا در طول سال‌های فعالیتش با واکنش‌های زیادی در خصوص شیوه‌های جمع‌آوری داده‌های خود مواجه شده است. به همین دلیل اضافه کردن چنین ویژگی از سوی متا اهمیت بیشتری دارد.

به هرحال این ویژگی فعلا در اختیار کاربران نسخه بتا است اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده در اختیار کاربران بیشتری قرار بگیرد.

بعلاوه این برنامه در حال آماده شدن برای معرفی ویژگی است که به شما اجازه می‌دهد پیام های مخاطبین ناشناس را مسدود کنید. علاوه بر این، واتساپ در حال کار بر روی حالت چت صوتی برای Meta AI، دستیار هوش مصنوعی رایگان این شرکت است که در برنامه‌های آن مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، مسنجر و واتساپ قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید:

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر