coinex
otetmarket
propification.com

دکمه لایک اینستاگرام به وضعیت‌های واتساپ اضافه شد

شرکت متا به رهبری مارک زاکربرگ قصد دارد پرکاربردترین ویژگی اینستاگرام را به واتساپ اضافه کند. با اضافه شدن این ویژگی کاربران می‌توانند با دکمه لایک نسبت به وضعیت‌های واتساپ که مخاطبینشان به اشتراک می‌گذارند واکنش نشان دهند.

اپلیکیشن واتساپ که توسط برایان اکتون و جان کوم به عنوان یک برنامه پیام‌رسان فوری ایجاد شد، با مالکیت متا (فیسبوک سابق) خصوصیات شبکه‌های اجتماعی، به ویژه ویژگی‌های اینستاگرامرا به تدریج به خود افزوده است.


بیشتر بخوانید:


کاربرد دکمه لایک در وضعیت‌های واتساپ

بر اساس گزارش جدیدی از WABetaInfo، آخرین نسخه بتا واتساپ برای اندروید دکمه لایکی را در صفحه نمایش وضعیت‌ها (استوری‌ها) ارائه می‌دهد، مشابه دکمه‌ای که هنگام مشاهده وضعیت‌ها در اینستاگرام مشاهده می‌کنید. در تصویر زیر می‌توانید این ویژگی جدید را ببینید.

این قابلیت جدید به شما امکان می‌دهد که از وضعیت بدون ارسال ایموجی لایک کنید یا به آن واکنش نشان دهید. به طور جالبی، این نسخه از واتساپ همچنین گزینه‌ای برای “نمایش اعلان‌ها وقتی لایک دریافت می‌کنید” را ارائه می‌دهد که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید.

در حال حاضر، این ویژگی تنها برای آزمایش کنندگان داخلی در دسترس است. به زودی، متا این قابلیت را برای آزمایش کنندگان نسخه بتا منتشر خواهد کرد و در نهایت آن را عمومی خواهد کرد که ممکن است چند ماه طول بکشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر