coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات کامل آنر مجیک 7 پرو پیش از عرضه رسمی فاش شده است

پس از انتشار رندرهای ساختگی حالا مشخصات کامل آنر مجیک 7 پرو فاش شده است. به زودی و در ماه نوامبر شاهد عرضه این گوشی به بازار خواهیم بود.

در گزارش‌های اخیر ادعا شده است که گوشی Honor Magic 7 Pro در نوامبر سال جاری برای ورود به بازار آماده خواهد شد. مانند سری Magic 6، سری Magic 7 آنر نیز ممکن است که شامل چندین مدل با نام‌های آنر Magic 7، آنر Magic 7 Pro، آنر Magic 7 Ultimate و آنر Magic 7 RSR Porsche Design باشد.

در میان این مدل‌ها، آنر مجیک 7 پرو بیش از بقیه سر تیتر خبرها بوده و شایعات زیادی درباره مشخصات آن پخش شده است. چندی پیش نیز یک رندر احتمالی از طراحی پشتی این گوشی توسط یک منبع آگاه منتشر شد. اکنون، تصویر جدیدی در رسانه‌های اجتماعی چینی دست به دست می‌شود که تمام مشخصات اصلی و کلیدی این گوشی را نشان می‌دهد. برای آگاهی از مشخصات آنر مجیک 7 پرو در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کامل آنر مجیک 7 پرو (Honor Magic 7 Pro)

بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی آنر Magic 7 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.82 اینچی اولد دولایه با لبه‌های خمیده چهارگانه، وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. این صفحه نمایش احتمالا با فناوری 8T LTPO ادغام می‌شود و برای دوام بیشتر با شیشه Kunlun پوشانده خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام با حافظه داخلی UFS 4.0 و رم LPDDR5X مجهز شود.

مشخصات کامل آنر مجیک 7 پرو

این دستگاه برای عکاسی از تنظیمات دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (OmniVision OV50H)، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ تله فوتو 50 مگاپیکسلی سونی IMX882 یا 200 مگاپیکسلی HP3 سامسونگ استفاده خواهد کرد. در پنل جلویی نیز یک دوربین 50 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق سه بعدی برای ثبت تصاویر سلفی وجود خواهد داشت.

آنر مجیک 7 Pro احتمالا از یک باتری 5800 میلی آمپر ساعتی با فناوری نسل سوم Qinghai Lake تغذیه خواهد کرد. گفته می‌شود که این باتری از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به مقاومت در برابر آب با گواهی IP68/69، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و قابلیت تشخیص چهره 2 بعدی و همچنین فناوری محافظت از چشم اختصاصی آنر اشاره کرد. علاوه بر این، آنر Magic 7 Pro ممکن است که دارای تراشه C1+ RF، تراشه کارایی E1 و موتور خطی محور x باشد و از ارتباطات ماهواره‌ای نیز پشتیبانی ‌کند.

البته توجه داشته باشید که صحت این اطلاعات از سوی شرکت سازنده تایید نشده‌ و این مشخصات صرفا در حد شایعه هستند. با این حال، بعید نیست که در زمان عرضه با چنین مشخصاتی روبرو شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کامل آنر مجیک 7 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر