coinex
otetmarket
propification.com

ویوو ایکس 200 پلاس (Vivo X200+) در دست ساخت است و به زودی وارد بازار می‌شود

ویوو ایکس 200 پلاس از سری X200 ویوو در پایگاه داده و اطلاعات IMEI شناسایی شده است. این گوشی به زودی بازار پرچمداران را زیرورو خواهد کرد.

شرکت ویوو در حال کار بر روی گوشی پرچمدار بعدی خود یعنی Vivo X200+ است. این گوشی در پایگاه داده و اطلاعات IMEI نیز توسط کارشناسان شناسایی شده است. بنابراین به نظر می‌رسد گوشی هوشمندی که در روزهای اخیر با نام Vivo X200 Mini در گزارش‌ها ظاهر شده در واقع Vivo X200 Plus است. انتظار می‌رود که گوشی جدید ویوو فضای رقابتی بازار گوشی‌های هوشمند را شدیدتر کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو ایکس 200 پلاس

ویوو قصد دارد با گوشی ویوو X200+ ورودی طوفانی به بازار پرچمداران داشته باشد. این گوشی مدتی است که در پایگاه داده و اطلاعات IMEI با شماره مدل V2415 قرار گرفته اما بعدا در تاریخ 18 آگوست مشخص شد که این شماره مدل متعلق به ویوو ایکس 200 است.

ویوو ایکس 200 پلاس

اعتقاد بر این است که این تغییر نام ناگهانی یک حرکت استراتژیک توسط Vivo برای جلوگیری از افشای جزئیات مربوط به ویوو X200 Plus بوده است. در واقع به نظر می‌رسد که ویوو سخت در تلاش است تا گوشی ویوو ایکس 200 پلاس را تا جایی که ممکن است در خفا و سکوت توسعه دهد.

به طور کلی، سری ویوو X200 از 3 مدل پایه، پرو و پلاس تشکیل می‌شود و متأسفانه این برند در پنهان سازی Vivo X200+ چندان موفق نبوده است. با این حال، این مسئله عجیب هم نیست چرا که هم مخاطبان و هم افشاگران درباره گوشی‌های هوشمند جدید بسیار کنجکاو هستند و اگر ویوو X200 پلاس به اندازه‌ای که می‌گویند خوب باشد، می‌تواند به کابوس برندهای رقیب تبدیل شود و هیچ بیمی از افشاگری‌ها نداشته باشد.

همان‌طور که گفته شد قبلا مشخصات Vivo X200+ به عنوان Vivo X200 Mini فاش شده اما تاریخ عرضه سری ویوو X200 هنوز اعلام نشده است. با شور و اشتیاقی که طرفداران از خود نشان داده‌اند، این اطلاعات نیز به زودی و در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو ایکس 200 پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر