coinex
otetmarket
propification.com

هدیه ویژه اسنپ برای رانندگان زن سرپرست خانوار

هدیه ویژه اسنپ برای رانندگان زن سرپرست خانوار می‌تواند به راحتی زنان سرپرست خانوار را ترغیب به کسب درآمد از این سرویس تاکسی آنلاین کند. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

اسنپ به عنوان اولین و بزرگترین سرویس تاکسی آنلاین در کشور، از طرج ویژه‌ای برای زنان راننده سرپرست خانوار رونمایی کرد که به واسطه آن می‌تواند بسیاری از این افراد را برای کسب درآمد ترغیب کند. هدیه ویژه اسنپ برای رانندگان زن سرپرست خانوار «معاف از پرداخت کمیسیون» است؛ این یعنی تمامی افراد مشمول این طرح می‌توانند در طول مدت زمان تعیین شده، بدون پرداخت کمیسیون مسافرکشی کنند. لازم به ذکر است که زنان سرپرست حانوار باید مدارک و مستندات خود را به صورت حضوری به دفتر اسنپ تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: رونمایی از قابلیت امتیازدهی کاربران راننده به کاربران مسافر اسنپ

هدیه ویژه اسنپ برای رانندگان زن سرپرست خانوار

اسنپ در جدیدترین طرح خود برای رانندگان اسنپ، طرح معاف از پرداخت کمیسیون را معرفی کرده است که ویژه زنان سرپرست خانوار است. طبق گفته این تاکسی اینترنتی، زمان طرح معاف از پرداخت کمسیون زنان سرپرست خانوار از امروز سه‌شنبه، 5 شهریور تا چهارشنبه، 29 اسفند 1403 خواهد بود.

اسنپ همپنین گفته است که غیراز رانندگان فعال در سرویس اسنپ که هم‌اکنون مشغول کار هستند، زنانی که در طول اجرای این طرح به ناوگان اسنپ بپیوندند نیز می‌توانند از مزایای معافیت از پرداخت کمیسیون معاف شوند. هدف از اجرای این طرح تسهیل و افزایش درآمدزایی این گروه از قشر جامعه است.

هدیه ویژه اسنپ برای رانندگان زن سرپرست خانوار

افراد مشمول این طرح می‌بایست مدارک و مستندات خود را به صورت حضوری به دفتر اسنپ در مرکر استان خود تحویل دهند. پس از تأیید صلاحیت، طرح برای شما فعال شده و می‌توانید از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح جدید حمایتی اسنپ برای زنان سرپرست خانوار مشغول در ناوگان اسنپ چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر