coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات ویوو ایکس 200 (Vivo X200) از نمایشگر گرفته تا دوربین لو رفت

هنوز چند ماه تا زمان عرضه سری X200 ویوو باقی مانده و حالا در یک نشت جدید از Digital Chat Station مشخصات ویوو ایکس 200 لو رفته است.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که سری ویوو X200 در ماه اکتبر با سه عضو با نام‌های ویوو ایکس 200، ویوو ایکس 200 پلاس و ویوو ایکس 200 پرو در چین عرضه خواهد شد. شماره مدل این سه دستگاه به ترتیب برابر V2405A ،V2415 و V2413 خواهد بود. همچنین شایعاتی درباره یک مدل جمع و جور با نام Vivo X200 Mini وجود دارد که ممکن است به صورت آزمایشی وارد برخی از بازارها بشود.

البته هنوز هیچ مدرک مشخص و معتبری برای حمایت از این ادعا در دست نیست و با اینکه شماره مدل سایر دستگاه‌ها در پایگاه داده و اطلاعات IMEI ظاهر شده، ویوو X200 مینی در هیچ پایگاهی تایید نشده است. از این‌ها که بگذریم، به پست جدید افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo می‌رسیم که در آن جزئیات جدیدی درباره مشخصات ویوو X200 فاش شده است. برای آگاهی از این اطلاعات در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو ایکس 200

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، طبق ادعای Digital Chat Station، گوشی ویوو X200 با ضخامت باریک حدودا 8 میلی‌متری و چیپست قدرتمند دایمنسیتی 9400 مدیاتک وارد بازار خواهد شد.

مشخصات ویوو ایکس 200

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی تخت OLED با وضوح 1.5K بوده و برای تصویربرداری از یک دوربین اصلی بزرگ 50 مگاپیکسلی در کنار یک لنز پریسکوپ با قابلیت عکاسی ماکرو بهره خواهد بود. شایان ذکر است که دوربین پریسکوپ این دستگاه زوم اپتیکال 3 برابری و فاصله کانونی 70 میلی‌متری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این افشاگر در گزارش‌های قبلی خود ادعا کرده است که ویوو از یک لنز جدید 22 نانومتری سونی به عنوان سنسور اصلی استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود که منبع تغذیه Vivo X200 یک باتری عظیم 5500 میلی آمپر ساعتی یا 5600 میلی آمپر ساعتی باشد. گفته می‌شود که این باتری به غیر از شارژ سیمی، از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین Digital Chat Station می‌گوید که این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای از نوع اپتیکال خواهد بود. علاوه بر این، پیش بینی می‌شود که این گوشی با آخرین نسخه رابط کاربری OriginOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ویوو ایکس 200 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر